A perspectiva de xénero na educación

Información do curso

A perspectiva de xénero na educación


Tipo Outros cursos
Código IFVX2024I7E11
Nome A perspectiva de xénero na educación
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Virtual asíncrona
Horas 15
Descrición

Información de contacto:  
 · Teléfono Non dispoñible
 · Fax
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Información sobre o calendario (datas)

Período de preinscrición 09/09/2024 00:00 - 18/09/2024 23:59
Período de matrícula 09/09/2024 00:00 - 19/09/2024 12:00
Período de docencia 19/09/2024 - 20/10/2024

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 1
Número máximo de participantes 120

Destinatarios/as

Comunidade universitaria

Obxectivos

  • Introducir transversalmente a perspectiva de xénero nos diferentes ámbitos da vida para desenvolver os valores de igualdade e mellora do benestar.
  • Identificar as desigualdades estruturais e sistémicas derivadas da categoría xénero nas áreas sociais, económicas, xurídicas, políticas e culturais e institucións sociais que as perpetúan.
  • Facer visibles as achegas das mulleres a diferentes ámbitos de coñecemento.
  • Aplicar ferramentas á análise de xénero para revisar e criticar as diversas disciplinas co obxecto de estudo desde a perspectiva de xénero. Detectar as relacións violentas no contexto da discriminación de xénero, identificando e recoñecendo diferentes tipos de violencia contra as mulleres.
  • Visibilizar as aportacións das mulleres á contribución dos diferentes ámbitos de coñecemento.
  • Realizar traballos, proxectos e investigacións con perspectiva de xénero.

Programa

Tema 1. A coeducación. Boas prácticas:
a. O concepto de coeducación.
b. Cuestionando o currículo escolar androcéntrico.
c. Boas prácticas coeducativas.
Tema 2. A prevención da violencia de xénero no ámbito escolar:
a. Violencia de xénero no eido escolar.
b. Prevención da violencia de xénero no eido escolar.
 
Tema 3. A invisibilización e o sexismo na historia da ciencia como mecanismos de exclusión das mulleres:
a. Introdución. As ciencias en occidente.
b. Mulleres na construción do coñecemento.
c. O papel das mulleres no nacemento e consolidación da ciencia moderna (séculos XVII e XVIII).
d. A ciencia no século XIX: un retroceso para as mulleres.

Observacións

Proxecto financiado polas seguintes entidades:

 

Profesorado

María Mercedes Álvarez Lires, profesora xubilada do Departamento de Didácticas Especiais da Universidade de Vigo.
Iria Vázquez Silva, profesora axudante doutora de socioloxía do Departamento de Socioloxía, Ciencia Política e da Administración e Filosofía da Universidade de Vigo.

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos