A perspectiva de xénero na educación
Información do curso
A perspectiva de xénero na educación
Tipo | Outros cursos | ||||
Código | IFVX2024I7E11 | ||||
Nome | A perspectiva de xénero na educación |
|
|||
Modalidade | Virtual asíncrona | ||||
Horas | 15 | ||||
Descrición | |||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | Non dispoñible | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Páxina web do curso
https://formacionigualdade.webs7.uvigo.es/Información sobre o calendario (datas)
Período de preinscrición | 09/09/2024 00:00 - 18/09/2024 23:59 |
---|---|
Período de matrícula | 09/09/2024 00:00 - 19/09/2024 12:00 |
Período de docencia | 19/09/2024 - 20/10/2024 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 1 |
---|---|
Número máximo de participantes | 120 |
Destinatarios/as
Comunidade universitaria
Obxectivos
- Introducir transversalmente a perspectiva de xénero nos diferentes ámbitos da vida para desenvolver os valores de igualdade e mellora do benestar.
- Identificar as desigualdades estruturais e sistémicas derivadas da categoría xénero nas áreas sociais, económicas, xurídicas, políticas e culturais e institucións sociais que as perpetúan.
- Facer visibles as achegas das mulleres a diferentes ámbitos de coñecemento.
- Aplicar ferramentas á análise de xénero para revisar e criticar as diversas disciplinas co obxecto de estudo desde a perspectiva de xénero. Detectar as relacións violentas no contexto da discriminación de xénero, identificando e recoñecendo diferentes tipos de violencia contra as mulleres.
- Visibilizar as aportacións das mulleres á contribución dos diferentes ámbitos de coñecemento.
- Realizar traballos, proxectos e investigacións con perspectiva de xénero.
Programa
- Tema 1. A coeducación. Boas prácticas:
- a. O concepto de coeducación.
- b. Cuestionando o currículo escolar androcéntrico.
- c. Boas prácticas coeducativas.
- Tema 2. A prevención da violencia de xénero no ámbito escolar:
- a. Violencia de xénero no eido escolar.
- b. Prevención da violencia de xénero no eido escolar.
- Tema 3. A invisibilización e o sexismo na historia da ciencia como mecanismos de exclusión das mulleres:
- a. Introdución. As ciencias en occidente.
b. Mulleres na construción do coñecemento.
c. O papel das mulleres no nacemento e consolidación da ciencia moderna (séculos XVII e XVIII).
d. A ciencia no século XIX: un retroceso para as mulleres.
Observacións
Proxecto financiado polas seguintes entidades:
. .
Profesorado
María Mercedes Álvarez Lires, profesora xubilada do Departamento de Didácticas Especiais da Universidade de Vigo.
Iria Vázquez Silva, profesora axudante doutora de socioloxía do Departamento de Socioloxía, Ciencia Política e da Administración e Filosofía da Universidade de Vigo.