INTRODUCCIÓN Á CREACIÓN DE INSTALACIÓNS INTERACTIVAS. PROGRAMACIÓN ARDUINO CON MÓDULOS ASB
Información do curso
INTRODUCCIÓN Á CREACIÓN DE INSTALACIÓNS INTERACTIVAS. PROGRAMACIÓN ARDUINO CON MÓDULOS ASB
Tipo | Curso de Formación | ||||
Código | CFP0009 | ||||
Nome | INTRODUCCIÓN Á CREACIÓN DE INSTALACIÓNS INTERACTIVAS. PROGRAMACIÓN ARDUINO CON MÓDULOS ASB |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Horas | 12 | ||||
Descrición | Arduino é unha plataforma electrónica aberta baseada en prototipos, flexible, fácil de usar, tanto o hardware como o software. Está destinado a artistas, deseñadores, aficionados e a calquera persoa interesada na creación de obxectos e contornos interactivos. Arduino pode medir o medio ambiente na recepción de datos dunha variedade de sensores e poden afectar ao seu contorno mediante o control de luces, motores, actuadores e outros. O microcontrolador no circuíto está programado usando a linguaxe de programación de Arduino. Os proxectos de Arduino poden ser autónomos ou poden comunicarse co software que se executa nun ordenador (por exemplo Flash, Processing, MaxMSP). Os módulos-ASB son unha serie de circuítos adaptados que permiten crear todo tipo de escenarios interactivos sen a necesidade de ter amplos coñecementos de electrónica. Aqueles alumnos que teñan realizado o curso anterior “Processing: Introducción á programación creativa”, atoparán neste curso unha aplicación específica dos coñecementos básicos da programación. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | |||||
· Fax | |||||
Compartir: |
Entidades organizadoras
Vicerreitoría do Campus de PontevedraInformación sobre o calendario (datas)
Período de preinscrición | 30/03/2009 10:00 - 31/03/2009 23:59 |
---|---|
Período de matrícula | 01/04/2009 00:00 - 03/04/2009 23:59 |
Período de docencia | 16/04/2009 - 07/05/2009 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 0 |
---|---|
Número máximo de participantes | 0 |
Obxectivos
Coñecer a linguaxe de programación de Arduino, a súa instalación e operatividade.Creación de programas para a plataforma Arduino, envío de datos do programa á plataforma e operar con ela.
Coñecer e utilizar os distintos tipos de sensores de medio ambiente e as súas aplicacións.
Coñecer e utilizar os dispositivos de transformación do espazo.
Calendario
16, 23 e 30 de abril, 5, 6 e 7 de maio de 2009, en horario de 19.00 a 21.00 horas.Programa
Introdución ao concepto global de Arduino.Coñecemento das ferramentas de Arduino (software)
Conceptos básicos de programación para Arduino.
Programas base de Arduino.
Sensores de entrada analóxicos e dixitais.
Sistemas de salida de modificación ambiental.
Circuítos electrónicos auto-ensamblables (m-ASB).