INTRODUCCIÓN Á CREACIÓN DE INSTALACIÓNS INTERACTIVAS. PROGRAMACIÓN ARDUINO CON MÓDULOS ASB
Información do curso
INTRODUCCIÓN Á CREACIÓN DE INSTALACIÓNS INTERACTIVAS. PROGRAMACIÓN ARDUINO CON MÓDULOS ASB
Tipo | Curso de Formación | ||||
Código | CFP0009 | ||||
Nome | INTRODUCCIÓN Á CREACIÓN DE INSTALACIÓNS INTERACTIVAS. PROGRAMACIÓN ARDUINO CON MÓDULOS ASB |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Horas | 12 | ||||
Descrición | Arduino é unha plataforma electrónica aberta baseada en prototipos, flexible, fácil de usar, tanto o hardware como o software. Está destinado a artistas, deseñadores, aficionados e a calquera persoa interesada na creación de obxectos e contornos interactivos. Arduino pode medir o medio ambiente na recepción de datos dunha variedade de sensores e poden afectar ao seu contorno mediante o control de luces, motores, actuadores e outros. O microcontrolador no circuíto está programado usando a linguaxe de programación de Arduino. Os proxectos de Arduino poden ser autónomos ou poden comunicarse co software que se executa nun ordenador (por exemplo Flash, Processing, MaxMSP). Os módulos-ASB son unha serie de circuítos adaptados que permiten crear todo tipo de escenarios interactivos sen a necesidade de ter amplos coñecementos de electrónica. Aqueles alumnos que teñan realizado o curso anterior “Processing: Introducción á programación creativa”, atoparán neste curso unha aplicación específica dos coñecementos básicos da programación. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | |||||
· Fax | |||||
Compartir: |
|
Entidades organizadoras
Vicerreitoría do Campus de PontevedraInformación sobre o calendario (datas)
Período de preinscrición | 30/03/2009 10:00 - 31/03/2009 23:59 |
---|---|
Período de matrícula | 01/04/2009 00:00 - 03/04/2009 23:59 |
Período de docencia | 16/04/2009 - 07/05/2009 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 0 |
---|---|
Número máximo de participantes | 0 |
Obxectivos
Coñecer a linguaxe de programación de Arduino, a súa instalación e operatividade.Creación de programas para a plataforma Arduino, envío de datos do programa á plataforma e operar con ela.
Coñecer e utilizar os distintos tipos de sensores de medio ambiente e as súas aplicacións.
Coñecer e utilizar os dispositivos de transformación do espazo.
Profesorado
Alberto Valverde GarcíaPrograma
Introdución ao concepto global de Arduino.Coñecemento das ferramentas de Arduino (software)
Conceptos básicos de programación para Arduino.
Programas base de Arduino.
Sensores de entrada analóxicos e dixitais.
Sistemas de salida de modificación ambiental.
Circuítos electrónicos auto-ensamblables (m-ASB).