Publicidade e consumo. Cidadáns e consumidores

Información do curso

Publicidade e consumo. Cidadáns e consumidores


Tipo Curso Complementario
Código C2040403
Nome Publicidade e consumo. Cidadáns e consumidores
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Presencial
Descrición A Universidade de Vigo e mailo Instituto Galego de Consumo teñen establecido un Convenio de Cooperación para desenvolver actividades académicas e formativas de cara a utilización dos recursos da Universidade. Trátase de difundir o coñecemento das accións que desenvolve a Xunta de Galicia na creación dun estado de opinión cara ó consumo responsable e analizar cientificamente as repercusións da publicidade no fenómeno do consumo compulsivo.
Curso gratuito validable por un crédito de libre elección.
Información de contacto:  
 · Teléfono 986 801999
 · Fax
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Descrición

A Universidade de Vigo e mailo Instituto Galego de Consumo teñen establecido un Convenio de Cooperación para desenvolver actividades académicas e formativas de cara a utilización dos recursos da Universidade, ó traveso dos seus especialistas nas Ciencias da Comunicación, na formación de expertos en Publicidade e Consumo. Trátase de levar ós universitarios o coñecemento das accións que desenvolve a Xunta de Galicia na criación dun estado de opinión cara ó consumo responsable e analizar cientificamente as repercusións da publicidade no fenómeno do consumo compulsivo. A este curso está aberto, ademais ós funcionarios dos servicios de Consumo da Xunta e os concellos de Galicia, coa arela de renova-los seus coñementos nas materias nas que se desenvolve a cotío o labor de asesoramento e defensa dos cidadáns fronte o abuso e o engano.

Este curso complementario oriéntase cara aos estudantes de Ciencias da Comunicación, Dereito, Económicas, Socioloxía, Formación de Profesorado e Empresariais, ademais de todos aqueles interesados no coñecemento dunha serie de materias de enorme importancia na vida dos cidadáns. O curso, ao pór en contacto ao alumnado co mundo profesional, abre novos horizontes profesionais e saídas para o alumnado das devanditas carreiras, xa que terán a ocasión de tomar contacto con funcionarios da Xunta de Galicia, os concellos e destacados especialistas nas materias propostas de España e o estranxeiro.

Entidades organizadoras

Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación

Colabora:
Instituto Galego de Consumo da Xunta de Galicia

Director:
Prof.Dr. Fernando Ramos

Información sobre o calendario (datas)

Período de matrícula 25/10/2004 10:47 - 22/11/2004 23:59
Período de docencia 24/11/2004 - 25/11/2004

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 0
Número máximo de participantes 400
Créditos teóricos 3.26
Validación de libre elección 1

Condicións de acceso

Para poder obter o diploma do curso, é preciso ser membro da comunidade universitaria de Vigo ou acreditar uns estudos mínimos equivalentes a 2º de bacharelato.

Calendario

Pontevedra 24-25 de Novembro de 2004

Programa

Día 24 de novembro


9.00. Conferencia inaugural. “Dos vellos mercados ós novos consumidores, unha
perspectiva sentimental”. Dr. D. Enrique de Aguinaga, catedrático emérito de
Periodismo da Universidade Complutense de Madrid. Decano dos cronistas da Vila
de Madrid. Ex delegado municipal de Abastos, Mercados e Consumo do Concello de
Madrid.

10.00. “A nova proposta de Directiva da Prácticas Desleais. Xiro normativo na
publicidade”. D. Eugenio Ribón, advogado, asesor da CEACCU. Confederación
Española de Amas de Casa, Consumidores e Usuarios.

11.00. Pausa

11.10 “O ouvinte como obxectivo. A eficacia da mensaxe publicitaria na radio”.
Dra. D. Aurora García, profesora de Periodismo. Universidade de Vigo. .

12.00 “O uso da publicidade en galego. Unha perspectiva desde o consumidor”.
Dr. D. Benigno Fernández Salgado, profesor titular de Língua Galega,
Universidade de Vigo.


12.45. “Publicidade, consumo e consumidores. Unha visión desde a empresa de
servicios”. Dª Gemma Ginér Pardo, Directora de Marketing de Unión FENOSA.

13.30. Táboa Redonda. Interveñen tódolos conferenciantes anterior. Relatora
Isabel Suárez, profesora de Publicidad e RR.PP. Universidade de Vigo

14.0. Fin da xornada de mañá.



16.30. “Anovación e avangarda na publicidade televisiva dirixida a un
consumidor de símbolos sociais”. Dra Mónica Valderrama, profesora de
Publicidad e RR.PP. Universidade de Vigo e periodista.


17.15. “A publicidade de emplazamento, ¿Unha nova fronteira paraa publicidade
ilícita? Dr. D. Fernando Ramos, profesor titular de Dereito da Información e
a Publicidade. Universidade de Vigo.

18.0. Pausa


18.10 “A eficacia das mensaxes publicitarias. Análise dun caso práctico”. Dr.
D. Ubaldo Cuesta, catedrático de Publicidade e Relaciones Públicas. Director do
Departamento de Comunicación Audiovisual e Publicidade II, da Universidade
Complutense de Madrid

19.0. Táboa Redonda. Interveñen tódolos conferenciantes anteriores. Relatora
Elena Lino, licenciada en Dereito. Máster en Dirección de Comunicación e
Protocolo pola Universidade de Vigo

19.30. Fin da xornada.



Día 25 de novembro


9.30 “O lector de prensa como consumidor. A figura do defensor do lector na
prensa española”. Dr. D. Josep María Casasús i Guri, catedrático de Periodismo
da Universidade Pompeu Fabra de Barcelona, defensor do lector de “La
Vanguardia.

10.30 “A publicidade vencellante”. Dr.D. Teodoro González Ballesteros,
catedrático de Dereito da Información da Universidade Complutense de Madrid.

11.0 Pausa

11.10. “A publicidade comparativa. Riscos e aventaxes para o consumidor” Dr. D.
Anxo Tato Plaza, catedrático de Dereito Mercantil da Universidade de Vigo.
Secretario do Xurado da Publicidade de Autocontrol.


12.00 “A eficacia da publicidade diante das actitudes dos consumidores: 30 anos
despois”. Premio Nacional de Investigación do mismo título de 1974, editado
polo Instituto Nacional de Publicidad en 1977. Dr. Rafael Alberto Pérez,
profesor titular de Publicidade e RR.PP. da UCM., estratega de la comunicación.


13.00. Táboa Redonda. Interveñen tódolos conferenciantes anteriores. Relatora
Beatriz Senra, licenciada en Económicas. Máster en Dirección de Comunicación e
Protocolo pola Universidade de Vigo
.
13.30. Pausa


16.30. Os consumidores e os servicios bancarios. Dereitos e deberes”. D. Gonzalo
Gómez González, advogado, Director da Asesoría Xurídica de Caixanova.


17.30. Conferencia de clausura: “Consumidores e usuarios en Europa.As demandas
dos cidadáns diante dos poderes públicos. Un novo estilo da Administración. D.
Manuel de Novaes Cabral. Licenciado en Dereito. Director dos Servicios da
Presidencia de la Cámara Municipal de Oporto. Secretario Xeral da Asamblea de
Rexións Europeas Vinícolas.

18.30. Clausura.

Modo de pagamento

Matrícula de balde, segundo aforo. Inscrición por orde rigorosa de recepción.

Impartido en

Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación

Titulación

Diploma de asistencia.

Sistema de avaliación

Control de asistencia, e no seu caso a dirección do curso, previa a obtención do diploma poderá requerir aos asistentes a presentación dunha breve memoria dos contidos recibidos.

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos