Metodoloxías activas: Flipped learning-aprendizaxe inversa I (Modalidade virtual)
Información do curso
Metodoloxías activas: Flipped learning-aprendizaxe inversa I (Modalidade virtual)
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPFLIP20VIR | ||||
Nome | Metodoloxías activas: Flipped learning-aprendizaxe inversa I (Modalidade virtual) |
|
|||
Modalidade | Virtual asíncrona | ||||
Horas | 15 | ||||
Descrición | Existen diversos estudos que demostran que cando o alumnado universitario implícase de maneira auténtica no seu proceso de aprendizaxe, os resultados que obteñen van máis aló da mera reprodución mecánica dos coñecementos académicos existentes, de modo que desenvolven competencias de pensamento e acción de orde superior. O Flipped Classroom ou aula inversa é un modelo pedagóxico que transfire o traballo de determinados procesos de aprendizaxe fose da aula e utiliza o tempo de clase, xunto coa experiencia do docente, para facilitar e potenciar outros procesos de adquisición e práctica de coñecementos dentro da aula. Neste curso presentarase este novo modelo pedagóxico, así como unha serie de estratexias de ensino vencelladas á formación centrada no alumnado. Por tanto, trátase dun enfoque eminentemente práctico que proporcione á persoa asistente os coñecementos, recursos e ferramentas para levar modelos e metodoloxías innovadoras de inmediato no contexto da súa propia aula universitaria. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
|
Descrición
O curso Metodoloxías activas: Flipped learning (aprendizaxe inversa) insírese dentro do Programa de Formación Permanente do PDI da Universidade de Vigo para o ano 2020. A actividade formativa está organizada pola Área de Formación e Innovación Educativa.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 20/05/2020 12:00 - 22/05/2020 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 25/05/2020 - 14/06/2020 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 5 |
---|---|
Número máximo de participantes | 25 |
Destinatarios/as
Esta actividade está destinada a todo o persoal docente e investigador da Universidade de Vigo, mais terá preferencia o PDI que teña carga docente.
No caso de que quedasen prazas dispoñibles poderán participar outras persoas interesadas na formación.
Obxectivos
-
Coñecer o Flipped Learning ou aprendizaxe inversa como un dos modelos pedagóxicos máis innovadores na actualidade.
-
Presentar e analizar as estratexias máis importantes no enfoque da aula inversa e as súas implicacións na docencia universitaria.
-
Aprender a deseñar obxectos de aprendizaxe con calidade técnica e instruccional (vídeos, infografías, cuestionarios…)
-
Ser capaz de identificar e planificar unha das estratexias docente da aula inversa nunha materia determinada.
Calendario
Do 25 de maio ao 14 de xuño.
Programa
- Unha aproximación ao modelo Flipped Learning (FL).
- O modelo flipped Learning e a súa relación con metodoloxías didácticas innovadoras.
- A investigación como base do modelo de aprendizaxe inversa.
- Ferramentas e recursos para o desenvolvemento do modelo FL no Espazo Individual I.
- Ferramentas e recursos para o desenvolvemento do modelo FL no Espazo Individual II.
- Deseño dun proxecto para o FL.
Impartido en
Modalidade virtual.
Observacións
Acreditación da formación:
A superación desta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas matriculadas que obteñan a calificación de apto/a.
Profesorado
Raúl Santiago Campión
Doutor en Ciencias da Educación pola Universidade de Navarra. Profesor Titular da área de Didáctica e Organización Escolar da Universidad de La Rioja.
Autor /Coautor entre outros libros, de:
The Flipped Classroom: como converter a escola nun lugar de aprendizaxe.
Metodoloxías inductivas: O desafío de ensinar mediante o cuestionamiento e os retos.
Tecnoloxía móbil e innovación en educación: novos retos e realidades na aula.
Learning Analytics: A narración da aprendizaxe a través dos datos.
The flipped Classroom: 33 experiencias que poñen patas para arriba a aprendizaxe.
Aprender ao revés: Flipped Learning 3.0 e Metodoloxías Indutivas na aula