Introdución ao Creative Coding con Processing
Información do curso
Introdución ao Creative Coding con Processing
Tipo | Curso de Formación | ||||
Código | CFP0074 | ||||
Nome | Introdución ao Creative Coding con Processing |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Descrición | Introducir ao alumnado nos conceptos básicos do Creative Coding, esto é a programación informática como ferramenta artística e medio de expresión. Para eso utilizarase Processing, unha linguaxe fácil de aprender, potente, versátil, moi estendida e especialmente orientada á experimentación artística. Traballar os elementos básicos de programación, variables, estruturas de control, bucles, modularización do código desde o principio. Esto implica que , por unha banda non sexa necesario que o alumnado dispoña de coñecementos de programación previos ao curso, e por outra que os coñecementos adquiridos son perfectamente aplicables a calquera outra linguaxe de programación. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986802080 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Entidades organizadoras
Vicerreitoría do Campus de Pontevedra
Información sobre o calendario (datas)
Período de preinscrición | 12/03/2018 14:00 - 02/05/2018 14:00 |
---|---|
Período de matrícula | 12/03/2018 14:00 - 02/05/2018 14:01 |
Período de docencia | 04/05/2018 - 25/05/2018 |
Destinatarios/as
Comunidade universitaria e público en xeral
Obxectivos
Dotar ao alumnado dos conceptos básicos da programación informática
Que o alumnado coñeza os requisitos e posibilidades do uso do código de programación como ferramenta creativa
Capacitar ao alumnado para que con tales nocións básicas poida profundizar na investigación e no desenvolvemento das súas capacidades.
Condicións de acceso
preinscripción e matrícula nos prazos establecidos
Criterios de selección
Rigorosa orde de preinscripción e matrícula en bubela ata completar a totalidade das prazas
Calendario
4,11,18 e 25 de maio de 2018 de 16:30 a 19:30 horas
Programa
Introdución a Processing
Lenzo e comandos de debuxo
Variables, tipos de variables e operadores
Estruturas de control de fluxo
Funcións
Animación e interactividade
Processing na Web
Modo de pagamento
matrícula gratuita
Impartido en
Vicerreitoría do Campus de Pontevedra, Casa das Campás
Profesorado
Alberto García Ariza