INICIACIÓN AO XEOMARKETING E ÁS CIENCIAS SOCIAIS CON SISTEMAS DE INFORMACIÓN XEOGRÁFICA
Información do curso
INICIACIÓN AO XEOMARKETING E ÁS CIENCIAS SOCIAIS CON SISTEMAS DE INFORMACIÓN XEOGRÁFICA
Tipo | Curso Complementario | ||||
Código | CX091601 CANCEL | ||||
Nome | INICIACIÓN AO XEOMARKETING E ÁS CIENCIAS SOCIAIS CON SISTEMAS DE INFORMACIÓN XEOGRÁFICA |
|
|||
Modalidade | Virtual asíncrona | ||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986801976 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Entidades organizadoras
Departamento de Organización de Empresas e Marketing
Información sobre o calendario (datas)
Período de preinscrición | 13/04/2016 00:00 - 23/05/2016 23:59 |
---|---|
Período de matrícula | 02/05/2016 00:00 - 23/05/2016 23:59 |
Período de docencia | 06/06/2016 - 12/07/2016 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 25 |
---|---|
Número máximo de participantes | 50 |
Créditos teóricos | 0.4 |
Créditos prácticos | 4.4 |
Validación de libre elección | 2 |
Destinatarios/as
1 – Licenciados/as e/ou graduado/as, alumnos universitarios e profesionais das ciencias sociais e da xestión pública así como Licenciados/as graduado/as en ciencias económicas e administración de empresas que teñan interese por coñecer e empregar ferramentas de produción de información cartográfica útil para a toma de decisións, a través de instrumentos que combinan cartografía dixital, datos e análises.
2.-. Profesionais que queiran introducirse no emprego de técnicas que permiten analizar a realidade económico – social a través de instrumentos cartográficos e de estatística espacial. Profesionais de calquera área ou disciplina relacionada que queiran coñecer e iniciarse nas técnicas cartográficas relacionadas co Xeomarketing e descubrir as novas ferramentas de xestión da información xeoespacial.
3.-. Investigadores/as da área de comercialización e de mercados
Condicións de acceso
1. Membros da comunidade universitaria, e
2. Persoas alleas á mesma que acrediten uns estudios mínimos equivalentes a 2º de bacharelato.
Criterios de selección
Por orden de inscripción.
Calendario
O curso preséntase na modalidade virtual, con material educativo e titorías accesibles mediante a plataforma de formación a distancia Faitic da Universidade de Vigo. Unha vez solicitada e aceptada a matrícula nas datas previstas, o alumno terá acceso a plataforma virtual e poderá seguir o curso ata o seu remate. O Curso inclúe dous bloques:
O Bloque I é totalmente virtual en modalidade a distancia e terá unha duración de 48 horas.
O Bloque II consistirá en varios talleres de titorías repartidos en diferentes días e dunha duración total de 10 horas. Estes talleres poderánse realizar de maneira presencial na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais no Campus de Vigo ou a Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación sita no Campus de Pontevedra.
Programa
MÓDULOS TEÓRICOS:
Marketing e xeografia
MÓDULOS PRÁCTICOS:
1. Historia do Xeomarketing
2- Sobre o Quantum GIS
3- Traballar con xeodatos
4- Xeomárketing e perfil do consumidor
5- Xeomárketing e puntos de venta
7- Análises de redes
6- Xeoprocesos e análises estatísticos
Modo de pagamento
O importe da matrícula é de 160 €, con posibilidade de obtención dunha bolsa de 40 €. O pagamento farase efectivo en calquera oficina de ABANCA, indicando o nome ou o código do curso
Sistema de avaliación
Consideraranse APTOS todos os matriculados no curso que asistan, cando menos, ao 80% das sesións e realicen satisfactoriamente os traballos que durante o curso se lles encomenden.