INICIACIÓN AO XEOMARKETING E ÁS CIENCIAS SOCIAIS CON SISTEMAS DE INFORMACIÓN XEOGRÁFICA

Información do curso

INICIACIÓN AO XEOMARKETING E ÁS CIENCIAS SOCIAIS CON SISTEMAS DE INFORMACIÓN XEOGRÁFICA


Tipo Curso Complementario
Código CX091601 CANCEL
Nome INICIACIÓN AO XEOMARKETING E ÁS CIENCIAS SOCIAIS CON SISTEMAS DE INFORMACIÓN XEOGRÁFICA
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Virtual asíncrona
Información de contacto:  
 · Teléfono 986801976
 · Fax
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Entidades organizadoras

Departamento de Organización de Empresas e Marketing

Información sobre o calendario (datas)

Período de preinscrición 13/04/2016 00:00 - 23/05/2016 23:59
Período de matrícula 02/05/2016 00:00 - 23/05/2016 23:59
Período de docencia 06/06/2016 - 12/07/2016

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 25
Número máximo de participantes 50
Créditos teóricos 0.4
Créditos prácticos 4.4
Validación de libre elección 2

Destinatarios/as

1 – Licenciados/as e/ou graduado/as, alumnos universitarios e profesionais das ciencias sociais e da xestión pública así como Licenciados/as graduado/as en ciencias económicas e administración de empresas que teñan interese por coñecer e empregar ferramentas de produción de información cartográfica útil para a toma de decisións, a través de instrumentos que combinan cartografía dixital, datos e análises.
2.-. Profesionais que queiran introducirse no emprego de técnicas que permiten analizar a realidade económico – social a través de instrumentos cartográficos e de estatística espacial. Profesionais de calquera área ou disciplina relacionada que queiran coñecer e iniciarse nas técnicas cartográficas relacionadas co Xeomarketing e descubrir as novas ferramentas de xestión da información xeoespacial.
3.-. Investigadores/as da área de comercialización e de mercados

Condicións de acceso

1. Membros da comunidade universitaria, e
2. Persoas alleas á mesma que acrediten uns estudios mínimos equivalentes a 2º de bacharelato.

Criterios de selección

Por orden de inscripción.

Calendario

O curso preséntase na modalidade virtual, con material educativo e titorías accesibles mediante a plataforma de formación a distancia Faitic da Universidade de Vigo. Unha vez solicitada e aceptada a matrícula nas datas previstas, o alumno terá acceso a plataforma virtual e poderá seguir o curso ata o seu remate. O Curso inclúe dous bloques:

O Bloque I é totalmente virtual en modalidade a distancia e terá unha duración de 48 horas.
O Bloque II consistirá en varios talleres de titorías repartidos en diferentes días e dunha duración total de 10 horas. Estes talleres poderánse realizar de maneira presencial na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais no Campus de Vigo ou a Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación sita no Campus de Pontevedra.

Programa

MÓDULOS TEÓRICOS:
Marketing e xeografia
MÓDULOS PRÁCTICOS:
1. Historia do Xeomarketing
2- Sobre o Quantum GIS
3- Traballar con xeodatos
4- Xeomárketing e perfil do consumidor
5- Xeomárketing e puntos de venta
7- Análises de redes
6- Xeoprocesos e análises estatísticos

Modo de pagamento

O importe da matrícula é de 160 €, con posibilidade de obtención dunha bolsa de 40 €. O pagamento farase efectivo en calquera oficina de ABANCA, indicando o nome ou o código do curso

Sistema de avaliación

Consideraranse APTOS todos os matriculados no curso que asistan, cando menos, ao 80% das sesións e realicen satisfactoriamente os traballos que durante o curso se lles encomenden.

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos