COMUNICACIÓN E PROTOCOLO XV. XORNADAS INTERNACIONAIS DE COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL E IMAXE PÚBLICA

Información do curso

COMUNICACIÓN E PROTOCOLO XV. XORNADAS INTERNACIONAIS DE COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL E IMAXE PÚBLICA


Tipo Curso Complementario
Código CX101501
Nome COMUNICACIÓN E PROTOCOLO XV. XORNADAS INTERNACIONAIS DE COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL E IMAXE PÚBLICA
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Presencial
Información de contacto:  
 · Teléfono 629 263911
 · Fax
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Entidades organizadoras

Sección Departamental de Comunicación. Departamento de Psicloxía Evolutiva e Comunicación

Información sobre o calendario (datas)

Período de matrícula 18/03/2015 00:00 - 18/04/2015 00:00
Período de docencia 22/04/2015 - 23/04/2015

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 50
Número máximo de participantes 200
Créditos teóricos 2
Créditos prácticos 0.5
Validación de libre elección 1

Destinatarios/as

Alumnos da Universidade de Vigo e do sistema universitario de Galicia, profesionais da Comunicación tanto do sector privado como das institucións públicas, funcionarios con responsabilidade de Comunicación institucional e interesados en xeral que cumplann as condicións de acceso.

Condicións de acceso

1.membros da comunidade universitaria, e
2.persoas alleas á mesma que acrediten uns estudios mínimos equivalentes a 2º de bacharelato.

Criterios de selección

1.membros da comunidade universitaria, e
2.persoas alleas á mesma que acrediten uns estudios mínimos equivalentes a 2º de bacharelato.

Calendario

22 e 23 de abril de 2015
De 9.00 a 21.30, cada día.

Programa

MÓDULOS TEÓRICOS:
Comunicación institucional, protocolo e historia. Roles sociais
Análise e xestión do Protocolo no espacio político e institucional. Relacións institucionais.
O Protocolo e o Cerimonial como ferramentas de Comunicación e Relacións Publicas
A axenda dos medios e grandes eventos. Experiencias e resultados na práctica cotiá.
MÓDULOS PRÁCTICOS:
Exemplos de situacións a resolver como resposta as esixencias de imaxe e comunicación corporativa a institucional.

Modo de pagamento

Sen taxas.

Sistema de avaliación

Alumnos da Universidade de Vigo: Presentación dunha breve memoria final.
Profisionais e non alumnos, asistencia a tódalas sesións.

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos