COMUNICACIÓN E PROTOCOLO XV. XORNADAS INTERNACIONAIS DE COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL E IMAXE PÚBLICA
Información do curso
COMUNICACIÓN E PROTOCOLO XV. XORNADAS INTERNACIONAIS DE COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL E IMAXE PÚBLICA
Tipo | Curso Complementario | ||||
Código | CX101501 | ||||
Nome | COMUNICACIÓN E PROTOCOLO XV. XORNADAS INTERNACIONAIS DE COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL E IMAXE PÚBLICA |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 629 263911 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Entidades organizadoras
Sección Departamental de Comunicación. Departamento de Psicloxía Evolutiva e Comunicación
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 18/03/2015 00:00 - 18/04/2015 00:00 |
---|---|
Período de docencia | 22/04/2015 - 23/04/2015 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 50 |
---|---|
Número máximo de participantes | 200 |
Créditos teóricos | 2 |
Créditos prácticos | 0.5 |
Validación de libre elección | 1 |
Destinatarios/as
Alumnos da Universidade de Vigo e do sistema universitario de Galicia, profesionais da Comunicación tanto do sector privado como das institucións públicas, funcionarios con responsabilidade de Comunicación institucional e interesados en xeral que cumplann as condicións de acceso.
Condicións de acceso
1.membros da comunidade universitaria, e
2.persoas alleas á mesma que acrediten uns estudios mínimos equivalentes a 2º de bacharelato.
Criterios de selección
1.membros da comunidade universitaria, e
2.persoas alleas á mesma que acrediten uns estudios mínimos equivalentes a 2º de bacharelato.
Calendario
22 e 23 de abril de 2015
De 9.00 a 21.30, cada día.
Programa
MÓDULOS TEÓRICOS:
Comunicación institucional, protocolo e historia. Roles sociais
Análise e xestión do Protocolo no espacio político e institucional. Relacións institucionais.
O Protocolo e o Cerimonial como ferramentas de Comunicación e Relacións Publicas
A axenda dos medios e grandes eventos. Experiencias e resultados na práctica cotiá.
MÓDULOS PRÁCTICOS:
Exemplos de situacións a resolver como resposta as esixencias de imaxe e comunicación corporativa a institucional.
Modo de pagamento
Sen taxas.
Sistema de avaliación
Alumnos da Universidade de Vigo: Presentación dunha breve memoria final.
Profisionais e non alumnos, asistencia a tódalas sesións.