COMMUNITY MANAGEMENT

Información do curso

COMMUNITY MANAGEMENT


Tipo Curso de Formación
Código CFP0059
Nome COMMUNITY MANAGEMENT
  Non está habilitada a opción de preinscrición en liña para este curso.
Modalidade Presencial
Horas 12
Descrición

O obxectivo do curso é afondar no coñecemento das principais redes sociais que existen actualmente e na súa xestión estratéxica dentro do Plan de Coñecemento e Marketing dunha empresa. O novo contorno 2.0 supuxo un novo panorama para as empresas coa aparición dos medios sociais, que permiten aos usuarios situarse no centro de atención, ofrecendo unha comunicación bidireccional coas compañías. Trátase dunha relación que debe ser monitorizada, analizada e xestionada por profesionais que coñezan o funcionamento, a linguaxe e as posibilidades que ofrecen os social media.

Analizaremos o contorno 2.0 e formularemos as posiblidades en canto á estratexia de marketing online que ofrecen as redes sociais, describindo un Plan de Social Media que permita ás empresas aproveitar todos os recursos e beneficios que supoñen.

 

Información de contacto:  
 · Teléfono 986 80 20 80
 · Fax 986 80 20 82
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Entidades organizadoras

Vicerreitoría do Campus de Pontevedra.

Información sobre o calendario (datas)

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 15
Número máximo de participantes 20

Destinatarios/as

Comunidade universitaria e persoas interesadas en xeral. 20 prazas ofertadas.

Obxectivos

Dotar o alumnado dos conceptos básicos sobre o contorno 2.0 e as redes sociais.

Ofrecer ao alumnado as ferramentas necesarias para monitorizar, xestionar e medir a actividade nas redes sociais a nivel profesional.

Dar as claves ao alumnado para desenvolver un plano de social media que se inclúa no Plano de Comunicación e Marketing da empresa.

Condicións de acceso

Inscrición na plantaforma Bubela no período comprendido entre o 2 e o 6 de febreiro de 2015, dende as 10:00 horas do luns 2 ata as 14:00 horas do venres 6.

Criterios de selección

Rigorosa orde de prelación. Aceptaranse as 20 primeiras solicitudes de matrícula. As persoas cuxa solicitude foi aceptada serán matriculadas de oficio, non podendo renunciar agás casos de forza maior debidamente xustificados. Penalizarase a falta de asistencia ou abandono do curso sen causa xustificada: as persoas afectadas non poderán volverse a matricular nos cursos da Aula Tecnolóxica ata o ano académico 2016-2017.

Ao remate do mesmo, expedirase un certificado de asistencia ao que terán dereito as persoas que asistiron a un 85 por cento das horas lectivas.

Calendario

9,10,12,23,24 e 25 de febreiro de 2015, en horario de 19:00 a 21:00 horas.

Programa

Contorno 2.0

Redes sociais. Definición, tipoloxía, programación de contidos.

Marketing dixital. Publicidade nas redes sociais. Plano de social media.

Community manager, unha nova profesión.

Ferramentas e KPIs.

Modo de pagamento

Matrícula gratuíta.

Impartido en

Aula Tecnolóxica da Casa das Campás de Pontevedra, rúa D. Filiberto 9-11, 36002 Pontevedra.

Profesorado

Marta Crespo Cruces, licenciada en Periodismo. Máster en Comunicación Empresarial.

Sistema de avaliación

Exposición de contidos teóricos, sustentados en casos reais e exercicios prácticos que o alumnado realizará na aula.

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos