COMMUNITY MANAGEMENT

Información do curso

COMMUNITY MANAGEMENT


Tipo Curso de Formación
Código CFP0055
Nome COMMUNITY MANAGEMENT
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Presencial
Horas 12
Descrición

O obxectivo do curso é afondar no coñecemento das principais redes sociais que existen actualmente e na súa xestión estratéxica dentro do Plan de Comunicación e Marketing dunha empresa. Analizaremos a contorna 2.0 e formularemos as posibilidades en canto a estratexia de marketing online que ofrecen as redes sociais, describindo un Plan de Social Media que permita ás empresas aproveitar todos os recursos e beneficios que supoñen.

Información de contacto:  
 · Teléfono 986802080
 · Fax 986802082
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Entidades organizadoras

Vicerreitoría do Campus de Pontevedra.

Información sobre o calendario (datas)

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 0
Número máximo de participantes 0

Destinatarios/as

Comunidade universitaria e persoas interesadas en xeral.

Obxectivos

Dotar ao alumnado dos conceptos básicos sobre a contorna 2.0 e as redes sociais. Ofrecer ao estudantado as ferramentas necesarias para monitorizar, xestionar e medir a actividade nas redes sociais a nivel profesional.

Dar as claves ao alumnado para desenvolver un plan de Social Media que se englobe no plan de comunicación e marketing da empresa.

Condicións de acceso

Preinscrición na plataforma BUBELA no período comprendido entre o 29 de setembro e o 5 de outubro de 2014. PREINSCRICIÓN PECHADA.  PRAZAS XA CUBERTAS.

Rigorosa orde de prelación. Terán preferencia as persoas que non estiveran matriculadas en edicións anteriores deste curso así como noutros ofertados para a Aula Tecnolóxica da Casa das Campás. Aquelas persoas que se matriculen e non asistan ao curso, sen xustificación previa, non poderán volver matricularse nos cursos da Aula Tecnolóxica. O documento que xustifique a non asistencia ao curso deberá achegarse á Vicerreitoría do Campus de Pontevedra con dous días de antelación ao comezo de curso

Criterios de selección

Rigorosa orde de prelación. Terán preferencia as persoas que non estiveran matriculadas en edicións anteriores deste curso así como noutros ofertados para a Aula Tecnolóxica da Casa das Campás. Aquelas persoas que se matriculen e non asistan ao curso, sen xustificación previa, non poderán volver matricularse nos cursos da Aula Tecnolóxica. O documento que xustifique a non asistencia ao curso deberá achegarse á Vicerreitoría do Campus de Pontevedra con dous días de antelación ao comezo de curso.

Calendario

6,8,9,13,15 e 16 de outubro, de 19.00 a 21.00 horas.

Programa

Contorna 2.0

Redes sociais. Definición, tipoloxía. Programación de contidos. Marketing dixital. Publicidade nas redes sociais. Plan de social media. Community manager, unha nova profesión. Ferramentas e KPIs.

Modo de pagamento

Matrícula gratuíta.

Impartido en

Aula tecnolóxica da Casa das Campás de Pontevedra.

Rúa D. Filiberto 9-11

36002 Pontevedra

Profesorado

Marta Crespo Cruces.

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos