COMMUNITY MANAGEMENT
Información do curso
COMMUNITY MANAGEMENT
Tipo | Curso de Formación | ||||
Código | CFP0055 | ||||
Nome | COMMUNITY MANAGEMENT |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Horas | 12 | ||||
Descrición | O obxectivo do curso é afondar no coñecemento das principais redes sociais que existen actualmente e na súa xestión estratéxica dentro do Plan de Comunicación e Marketing dunha empresa. Analizaremos a contorna 2.0 e formularemos as posibilidades en canto a estratexia de marketing online que ofrecen as redes sociais, describindo un Plan de Social Media que permita ás empresas aproveitar todos os recursos e beneficios que supoñen. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986802080 | ||||
· Fax | 986802082 | ||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Entidades organizadoras
Vicerreitoría do Campus de Pontevedra.
Información sobre o calendario (datas)
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 0 |
---|---|
Número máximo de participantes | 0 |
Destinatarios/as
Comunidade universitaria e persoas interesadas en xeral.
Obxectivos
Dotar ao alumnado dos conceptos básicos sobre a contorna 2.0 e as redes sociais. Ofrecer ao estudantado as ferramentas necesarias para monitorizar, xestionar e medir a actividade nas redes sociais a nivel profesional.
Dar as claves ao alumnado para desenvolver un plan de Social Media que se englobe no plan de comunicación e marketing da empresa.
Condicións de acceso
Preinscrición na plataforma BUBELA no período comprendido entre o 29 de setembro e o 5 de outubro de 2014. PREINSCRICIÓN PECHADA. PRAZAS XA CUBERTAS.
Rigorosa orde de prelación. Terán preferencia as persoas que non estiveran matriculadas en edicións anteriores deste curso así como noutros ofertados para a Aula Tecnolóxica da Casa das Campás. Aquelas persoas que se matriculen e non asistan ao curso, sen xustificación previa, non poderán volver matricularse nos cursos da Aula Tecnolóxica. O documento que xustifique a non asistencia ao curso deberá achegarse á Vicerreitoría do Campus de Pontevedra con dous días de antelación ao comezo de curso
Criterios de selección
Rigorosa orde de prelación. Terán preferencia as persoas que non estiveran matriculadas en edicións anteriores deste curso así como noutros ofertados para a Aula Tecnolóxica da Casa das Campás. Aquelas persoas que se matriculen e non asistan ao curso, sen xustificación previa, non poderán volver matricularse nos cursos da Aula Tecnolóxica. O documento que xustifique a non asistencia ao curso deberá achegarse á Vicerreitoría do Campus de Pontevedra con dous días de antelación ao comezo de curso.
Calendario
6,8,9,13,15 e 16 de outubro, de 19.00 a 21.00 horas.
Programa
Contorna 2.0
Redes sociais. Definición, tipoloxía. Programación de contidos. Marketing dixital. Publicidade nas redes sociais. Plan de social media. Community manager, unha nova profesión. Ferramentas e KPIs.
Modo de pagamento
Matrícula gratuíta.
Impartido en
Aula tecnolóxica da Casa das Campás de Pontevedra.
Rúa D. Filiberto 9-11
36002 Pontevedra
Profesorado
Marta Crespo Cruces.