Especialista en Dirección de Comunicación e Educación para o Consumo. Publicidade e Consumo

Información do curso

Especialista en Dirección de Comunicación e Educación para o Consumo. Publicidade e Consumo


Tipo Especialista
Código EX100501
Nome Especialista en Dirección de Comunicación e Educación para o Consumo. Publicidade e Consumo
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Presencial
Horas 200
Descrición A Publicidade como fenómeno de comunicación e ferramenta do tráfico mercantil está presente hoxendía en tódolos espacios do acontecer humano.
O Especialista en Dirección de Comunicación e Educación para o Consumo, debe ser un profisional que, ademáis de coñece-los recuross da comunicación, ten de posuir unha elevada formación en Dereito, Socioloxía, Marketing, recursos de xestión, relacións humáns, Economía e Psicoloxía.
Información de contacto:  
 · Teléfono 986 801955
 · Fax 986 801997
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Descrición

A Publicidade como fenómeno de comunicación e ferramenta do tráfico mercantil está presente hoxendía en tódolos espacios do acontecer humano. Se ten feito certa a profecía de que xa é o balbordo de fondo das nosas vidas. A invasión de tódolos espacios da vida social, o engano sistemático como técnica, a criación da cultura de marca, de tan nefastos efectos na mocidade, e a patoloxía que cursa en forma de consumo compulsivo, reclama a formación de especialistas que, coñecendo a fondo os recursos da comunicación, a educación, o dereito e maila socioloxía, sexan capaces de detecta-la publicidade contaminada e contribuir á defensa e educación dos consumidores, dos cidadáns diante da agresividade crecente das técnicas publicitarias e de marketing.

O Especialista en Dirección de Comunicación e Educación para o Consumo, debe ser un profisional que, ademáis de coñece-los recuross da comunicación, ten de posuir unha elevada formación en Dereito, Socioloxía, Marketing, recursos de xestión, relacións humáns, Economía e Psicoloxía.

Este curso ofrece ós formados nas diversas carreiras das Ciencias da Comunicación, e doutras ramas do coñecemento universitario (Socioloxia, Dereito, Ciencias Económicas e Empresariais e Ciencias da Educación) a posibilidade de adquirir unha formación específica que lles abra a posibilidade de ejercer un novo camiño profisional en concellos (Oficinas Municipais de Orientación ó Consumo), servizos autonómicos de consumo, despachos profisionais especializados, institutos, asociacións e órganos de defensa dos consumidores.

Información sobre o calendario (datas)

Período de preinscrición 13/10/2005 00:00 - 10/11/2005 23:59
Período de matrícula 11/11/2005 00:00 - 05/12/2005 23:59

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 0
Número máximo de participantes 35
Créditos teóricos 20
Validación de libre elección 10

Condicións de acceso

• Titulados Universitarios de Primeiro e Segundo ciclo, alumnos dunha
licenciatura ou equivalente, cos tres primeiros cursos superados

• Profisionais directamente relacionados coa especialidade do título que axunten
os requisitos esixidos para cursar estudios universitarios e acrediten alomenos
tres anos de experiencia profisional, cando non sexan titulados universitarios
nin alumnos dunha licenciatura ou equivalente cos tres primeros cursos
superados

Criterios de selección

• Cumpli-los requisitos anteditos
• Currículum e expediente académico
• Orde de inscrición rigorosa en caso de coincidencia.

Calendario

Preinscrición do 15 de octubro ó 10 de novembro de 2005
Matrícula (admitidos): do 11 de novembro ó 5 de decembro de 2005

O curso celebrarase os mércores e xoves de 16.30 a 20.30 horas, dende decembro de 2005 ata xuño de 2006.

Programa

Contido académico

Tramo I

  • A publicidade como fenómeno de comunicación e técnica comercial
  • A publicidade como fenómeno social. A libertade de expresión e maila publicidade.
  • Língua e publicidade
  • Internet e o consumo: novos linguaxes e recursos
  • Marketing. Ciencia e Mito. Perspectivas desde os consumidores
  • Os consumidores como obxectivo: a estratexia na publicidade
  • Os efectos da televisión sobre a cultura de consumo. Os malos hábitos
  • Teoría do engano: observatorio da televisión
  • A publicidade de emplazamento nas series televisivas
  • O mal gusto como recurso publicitario

Tramo II

  • Dereito de consumo na sociedade civil: desde Roma ó nosos días
  • Dereito publicitario e Dereito do consumo
  • A doctrina do lícito comercio. Competencia leal e tráfico mercantil
  • A función dos tribunais fronte os fraude de consumo
  • Autorregulación publicitaria. A ética publicitaria
  • Dereito comunitario e a súa aplicación práctica en defensa dos consumidores

Tramo III

  • A defensa dos consumidores na sociedade democrática. A cultura do consumo
  • Marco Europeo de defensa dos consumidores
  • Marco normativo para a defensa dos consumidores en España.
  • As organizacións de Consumidores e Usuarios.
  • Sistema de garantía e órganos de arbitraxe
  • Imaxe e consumo. A comunicación das Asociacións de consumidores
  • Casos prácticos de reclamacións dos consumidores

Tramo IV

  • Socioloxía do consumo
  • O mito das marcas das marcas como referente dunha sociedade de ficción
  • Psicoloxía do consumo
  • O impacto dos grandes medios na cultura do consumo

Tramo V

  • Relacións Públicas das institucións e sociedade civil
  • A función dos municipios como axentes da defensa dos consumidores
  • Educación para o Consumo. Os servizos de formación dos consumidores. O caso galego

Tramo VI

  • A sociedade de consumo en Galicia
  • Galicia como marca
  • A publicidade nas webs comerciais de Galicia
  • A densidade publicitaria na prensa galega

Profesores e conferenciantes

  • Alfonso Cabaleiro, periodista, ex secretario xeral de Relacións cos Medios Informativos da Xunta de Galicia
  • José Castillo, catedrático emérito de Socioloxía. Universidad Complutense de Madrid
  • Luisa Blanco, catedrática de Língua española da Universidade de Vigo
  • María Jesús Muñoz Chesa, directora do Instituto Galego de Consumo.
  • Ubaldo Cuesta Cambra. Catedrático de Publicidade. Universidad Complutense de Madrid
  • Pedro Figueroa, profesor titular de Organización de Empresas, da Universidade de Vigo.
  • Jorge Gómez Gude, profesor titular de Psicoloxía Evolutiva da Universidade de Vigo.
  • Teodoro González Ballesteros. Catedrático de Dereito da Información. Universidade Complutense de Madrid
  • Aurora González García, profesora titular de Comunicación Radiofónica da Universidade de Vigo
  • Pedro Pablo Gutiérrez, profesor titular de Publicidade e Relacións Públicas da Universidade de Vigo, presidente de Merkley Publicidade
  • Valentín Alejandro González, profesor titular da Universidad de A Coruña. Director do Master de Dirección de Comunicación de Empresa.
  • Javier Lete Achirica, profesor titular de Dereito Civil, director do Curso de Especialista en Dereito do Consumo da Universidade de Santiago de Compostela
  • Daniel Martí Pellón, profesor titular de Periodismo da Universidade de Vigo.
  • María Teresa Otero Alvarado. Profesora Titular de Relacións Públicas. Universidad de Sevilla
  • Rafael Alberto Pérez, profesor titular de Publicidade e Relacións Públicas da Universidade Complutense de Madrid.
  • Fernando Ramos Fernández, profesor titular de Dereito da Información da Universidade de Vigo
  • Luis Rodríguez Ennes, catedrático de Dereito Romano da Universidade de Vigo
  • Eugenio Ribón Seisdedos. Advogado experto en Consumo, asesor jurídico de CEACCU (Confederación Española de Asociaciones de Amas de Casa, Consumidores y Usuarios). Consultor europeo de consumo.
  • Rita Rodríguez, profesora titular de Marketing da Universidade de Vigo.
  • Antonio Roma, fiscal del Tribunal Superior de Xustiza de Galicia
  • Manuel Sánchez de Diego, profesor titular de Dereito da Información da Universidade Complutense de Madrid
  • Anxo Tato Plaza, catedrático de Dereito Mercantil da Universidade de Vigo. Secretario Técnico do Xurado da Publicidade de "Autocontrol".
  • Mónica B. Lutzky, consultura internacional de Relaciones Públicas, Prensa e Imaxe. Directora de "De Palabra" (República Argentina)
  • Modesto Barcia Lago, advogado, vocal do Consello Xeral de Colexios de Advogados de España.
  • Elena Lino, advogado, Master en Dirección de Comunicación e Protocolo pola Universidade de Vigo. Especialista en Dereito do Consumo.
  • Xosé Pérez Vilariño, catedrático de Socioloxía da Universidade de Santiago de Compostela

Modo de pagamento

O curso é gratuito

Observacións

Este curso será validable por 10 créditos de libre elección.

Profesorado

Véxase a sección "Programa".

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos