Atopa o teu curso

Información do curso

Gamificación na docencia universitaria (Campus de Ourense)


Tipo Curso de formación do PDI
Código PFPPGAM19OU
Nome Gamificación na docencia universitaria (Campus de Ourense)
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade semipresencial
Horas 24
Descrición

Esta actividade formativa ten como finalidade que o profesorado sexa quen de desenvolver experiencias de aprendizaxe que favorezan a motivación do alumnado a través do xogo, tanto dentro como fóra da clase.

Información de contacto:  
 · Teléfono 986812035
 · Fax
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Descrición

O curso Gamificación na docencia universitaria insírese dentro do Programa de Formación Permanente do PDI da Universidade de Vigo para o ano 2019. A actividade formativa está organizada pola Área de Formación e Innovación Educativa.

Información sobre o calendario (datas)

Período de matrícula 01/02/2019 12:00 - 15/03/2019 23:59
Período de docencia 02/04/2019 - 30/04/2019

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 10
Número máximo de participantes 20

Destinatarios/as

Esta actividade está destinada a todo o persoal docente e investigador da Universidade de Vigo, mais terá preferencia o PDI que teña carga docente.
No caso de que quedasen prazas dispoñibles poderán participar outras persoas interesadas na formación.

Obxectivos

  • Valorar os principios fundamentais da gamificación, esencialmente no seu ámbito de aplicación á aprendizaxe.
  • Comprender os pasos a seguir para poñer en práctica un proxecto gamificado.
  • Ser quen de aplicar os compoñentes clave da gamificación.

Calendario

Parte  presencial
2, 9, 23 e 30 de abril de 17 a 20 horas.

Parte non presencial
Do 2 ao 9 de abril (3 horas).
Do 9 ao 16 de abril (3 horas).
Do 16 ao 23 de abril (3 horas).
Do 23 ao 30 de abril (3 horas).


Programa

  • Sesión 1 presencial (3 horas). O 2 de abril de 17 a 20 horas.
    Módulo 1: Entendendo a gamificación: Introdución. Que é a gamificación? Ámbitos de aplicación. Gamificación e aprendizaxe. Exemplos.
    Módulo 2: Deseño de proxectos de gamificación. O modelo MDA (mecánicas, dinámicas e estética) de Hunicke et al. Motivación intrínseca e extrínseca. Tipos de xogadores/as (clasificación de Bartle e Marczewski).
  • Sesión 1 non presencial (3 horas). Do 2 ao 9 de abril.
    Actividades en liña na aula virtual gamificada baseada en Moodle.
  • Sesión 2 presencial (3 horas). O 9 de abril de 17 a 20 horas.
    Módulo 3: Os elementos de gamificación. A dinámica na aula virtual. A tríada PBL (Points, Badges, and Leaderboards). Logros, niveis. As recompensas e obxectos virtuais. Teoría do fluxo. Bucles de actividades e progreso.
    Módulo 4: O deseño do proxecto gamificado. Modelo Canvas para a gamificación na educación.

  • Sesión 2.1 non presencial (3 horas). Do 9 ao 16 de abril.
    Deseño dun proxecto gamificado.
    Actividades en liña na aula virtual gamificada baseada en Moodle.

  • Sesión  2.2 non presencial (3 horas). Do 16 ao 23 de abril.
    Avaliación por pares de mapas de compañeiros/as.
    Actividades en liña na aula virtual gamificada baseada en Moodle.

  • Sesión 3 presencial (3 horas). 23 de abril de 17 a 20 horas.
    Módulo 5: Gamificación en Moodle: Actividades para gamificación en Moodle. Completado de actividades e restriccións. Points, Badges, and Leaderboards. Obxectos virtuais. Realimentación e Progreso.

  • Sesión 3 non presencial (3 horas). Do 23 ao 30 de abril.

  • Sesión 4 presencial (3 horas). 30 de abril de 17 a 20 horas.
    Módulo 6: Outras plataformas de gamificación. Directrices para a aula gamificada.
    Posta en común dos traballos, debate, dúbidas e conclusións finais.

Impartido en

Campus de Ourense. Aula informática da Biblioteca Central.

Observacións

Acreditación da asistencia:

A asistencia a esta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas inscritas que asistan ao 80% do curso e superen a parte virtual.

Profesorado

José Carlos López Ardao

É doutor en Enxeñaría de Telecomunicación pola Universidade de Vigo. O seu campo de traballo nos últimos anos centrouse no ámbito de aplicación das redes sociais e da gamificación na educación. É socio cofundador da spin-off da Universidade de Vigo, SocialWire S.L. dedicada ao desenvolvemento de tecnoloxías educativas sobre contornas de redes sociais.

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos