Aprendizaxe baseada en proxectos. Da teoría á aula
Información do curso
Aprendizaxe baseada en proxectos. Da teoría á aula
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | ARAP18 | ||||
Nome | Aprendizaxe baseada en proxectos. Da teoría á aula |
|
|||
Modalidade | Mixta (Presencial e virtual) | ||||
Horas | 20 | ||||
Descrición | A Aprendizaxe baseada en proxectos. Da teoría á aula é unha actividade formativa é recoñecido pola Vicerreitoría de Organización Académica e Profesorado coma Formación Permanente do Profesorado. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
O Projetc Based Learning ou aprendizaxe por proxectos é unha das máis utilizadas na educación superior. Nesta metodoloxía o alumnado leva a cabo un proceso de investigación para responder a unha pregunta complexa formulada polo profesor/a. O alumnado ten que ter autonomía e capacidade de decisión durante o desenvolvemento do proxecto. A finalidade é que o alumnado aprenda contidos básicos, domine competencias e deseñe e cre produtos e presentacións de calidade adaptadas aos seus intereses e capacidades. Para traballar por proxectos existen nestes momentos ferramentas dixitais que responden os intereses e necesidades do alumnado. Evidentemente, este deseño implica un cambio de paradigma na educación que pon de manifesto a asunción de novos modelos de comunicación e de tratamento da información.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 20/12/2017 12:00 - 08/01/2018 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 10/01/2018 - 21/01/2018 |
Destinatarios/as
Esta actividade formativa está destinada ao seguinte persoal da Universidade de Vigo:
- Profesorado: catedrático, titular, contratado doutor, axudante doutor, axudante, asociado, de substitución, visitante, lector e emérito.
- Investigador contratado: posdoutoral da Xunta de Galicia modalidades A e B, Juan de la Cierva, Ramón y Cajal, Isidro Parga Pondal, predoutoral da Xunta, predoutoral da Universidade de Vigo, FPI, FPU e axudante doutor.
Terán prioridade as persoas integrantes do GID RED-IS (Rede educativa docente-innovar en sociedade) coordinado porJosé Luis González Cespón.
Obxectivos
-
Deseñar unidades didácticas integradas de carácter multidisciplinar mediante unha metodoloxía de proxectos.
- Organizar e estruturar a avaliación do rendemento académico do alumnado mediante rúbricas favorecendo a súa autonomía e a responsabilidade no seu proceso de aprendizaxe.
- Analizar as vantaxes e limitacións desta metodoloxía en función da selección e de contidos en educación superior.
- Determinar o proceso de das diferentes fases dun proxecto e as estratexias didácticas para evitar erros durante o proceso.
- Debater experiencias comúns que favorezan a divulgación de experiencias similares.
Calendario
Parte presencial: 10 de xaneiro de 9.00-14.00 e 16.00-21.00.
Parte non presencial: 11 ao 21 de xaneiro de 2018.
Programa
Día 10 de xaneiro 2018.
Sesión 1
-Metodoloxías activas no EEES.
-Características das fases para a elaboración dun proxecto.
-Estratexias didáctica na aula universitaria.
Sesión 2
-Vantaxes e inconvenientes dos PBL.
-Aplicacións dixitais para a xestión de proxectos.
-Actividade práctica de deseño.
Sesión 3
-Definición de indicadores de logro.
-Instrumentos e técnicas de avaliación.
-Aplicacións dixitais para a avaliación de proxectos.
-Análise dos recursos dispoñibles.
Sesión 4
-A rúbrica como instrumento de avaliación.
-Actividade práctica de avaliación.
Non presencial (11 - 21 de xaneiro)
Despois das sesións os asistentes realizarán un traballo que consistirá na implantación da metodoloxía nunha parte da materia que imparten. O curso finalizará 10 días despois da sesión principal.
Impartido en
Aula A-209 da Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo.
Observacións
Acreditación da asistencia:
A asistencia a esta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas matriculadas que asistan ao 80% das sesións presenciais e obteñan unha cualificación de apto/a na parte non presencial.
Profesorado
Margarita R. Pino Juste.
José Luis González Cespón.
José Antonio Alonso Rodríguez.