Bullying, prácticas de xénero e control heteronormativo: abordaxe dende unha pedagoxía crítica e queer. (pd_ cceducac_comportamento)
Información do curso
Bullying, prácticas de xénero e control heteronormativo: abordaxe dende unha pedagoxía crítica e queer. (pd_ cceducac_comportamento)
Tipo | Actividade formativa da EIDO | ||||
Código | EIDO059-2016 | ||||
Nome | Bullying, prácticas de xénero e control heteronormativo: abordaxe dende unha pedagoxía crítica e queer. (pd_ cceducac_comportamento) |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Horas | 5 | ||||
Descrición | Actividade formativa memoria verifica: Seminario Interuniversiario de Pedagogía Social Abordarase o fenómeno do maltrato escolar entre iguais dende unha perspectiva integradora, presentando a súa conceptualización e factores explicativos nunha perspectiva sociocultural, atendendo especialmente ás cuestións de xénero e etnia, e destacando as limitacións da abordaxe clásica de estudo do fenómeno. Presentarase o estado da cuestión en relación á prevalencia, así como en relación aos principais programas de prevención e intervención. Finalmente proponse unha prevención da problemática dende unha pedagoxía crítica e queer |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 988387129 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Entidades organizadoras
PROGRAMA DE DOUTORAMENTO Ciencias da Educación e do Comportamento (Xosé M. Cid Fernández)
Información sobre o calendario (datas)
Período de preinscrición | 01/11/2016 09:16 - 02/11/2016 14:36 |
---|---|
Período de matrícula | 27/03/2017 09:16 - 31/03/2017 14:30 |
Período de docencia | 15/05/2017 - 31/05/2017 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 1 |
---|---|
Número máximo de participantes | 15 |
Destinatarios/as
Alumnado de programas de doutoramento da Universidade de Vigo, con preferencia do programa organizador
Calendario
2ª quincena de maio
Impartido en
Facultade de Ciencias da Educación de Ourense
Observacións
Curso gratuíto
Profesorado
Dna María Victoria Carrera Fernández –Axundante doutora da Universidade de Vigo da Área de Coñecemento Teoría e Historia da Educación