Vinte e tres claves para impartir un MOOC e divertirse - CAMPUS DE VIGO
Información do curso
Vinte e tres claves para impartir un MOOC e divertirse - CAMPUS DE VIGO
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPP2014VIMOOC2 | ||||
Nome | Vinte e tres claves para impartir un MOOC e divertirse - CAMPUS DE VIGO |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Horas | 14 | ||||
Descrición | Nesta acción formativa proporcionaranse algunhas claves para montar un MOOC dende un punto de vista práctico. Conectando co concepto de recursos educacionais abertos, daranse diversos consellos, mostraranse recursos sinxelos existentes e clarificaranse as habilidades imprescindibles para impartir un MOOC de forma eficiente; que teña éxito entre o alumnado e que reporte en beneficio na persoa que imparte a docencia. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986813596 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
O Curso de vinte e tres claves para impartir un MOOC e divertirse insírese dentro das accións formativas institucionais da Universidade de Vigo para o ano 2014. A devandita acción formativa está organizada pola Vicerreitoría de Organización Académica e Profesorado.
Os MOOC permiten ao profesorado a expandir o seu coñecemento: por unha banda, poden montar un curso de calquera tema, sen limitarse á área clásica do seu coñecemento. Por outra banda, ábrense ao mundo: só o interese, relevancia e atractivo do curso (e a súa promoción) levarán consigo máis ou menos aceptación. Dalgunha forma pódese dicir que o profesorado, ata agora emprendedor da investigación, pasa tamén a ser emprendedor en temas de docencia. Máis aínda se se utiliza a web 2.0.
Este novo formato permite novas oportunidades en todos os campos académicos e profesionais. Os MOOC, ao igual que todo e-learning, é máis doado para as persoas que están habituadas a moverse pola rede. Estudantado que xa teñen bastante coñecemento e que queren amplialo, persoas que buscan novos horizontes, e sobre todo, alumnado que sexan capaces de concentrarse unhas horas no curso.
Por outra banda, este formato tamén ten un papel moi importante na singularización e na internacionalización das universidades. Non é desdeñable a labor que poden xogar os MOOC á hora de captación de alumnado, sobre todo a nivel de posgrao.
Páxina web do curso
http://vicadc.uvigo.es/vicadc_gl/formacion/Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 14/07/2014 12:00 - 04/09/2014 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 08/09/2014 - 09/09/2014 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 0 |
---|---|
Número máximo de participantes | 25 |
Destinatarios/as
O curso está destinado a todo o profesorado da Universidade de Vigo.
Obxectivos
-
Coñecer as ferramentas prácticas para montar eficientemente un curso MOOC.
Calendario
Días: 8 e 9 de setembro.
Horario: de 10 a 14 e de 16 a 19 horas.
Programa
Falemos do MOOC
Formulemos o MOOC
Gravemos os vídeos
Xeremos ligazóns a recursos con fluxo de aprendizaxe
Deseñemos a avaliación
Fomentemos a colaboración do alumnado
Publicitemos o MOOC
Avaliemos o curso
Impartido en
Campus de Vigo. Aula T101 da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación.
Observacións
ACREDITACIÓN DA ASISTENCIA:
A asistencia a esta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas inscritas que asistan a cinco sesións presenciais completas das seis sesións que ten o curso.
Profesorado
Miquel Durán Portas
Catedrático de Química Física da Universitat de Girona
Silvia Simón Rabasseda
Profesora titular de Química Física da Universitat de Girona