Elaboración de documentación electrónica de forma fácil (Campus de Ourense)

Información do curso

Elaboración de documentación electrónica de forma fácil (Campus de Ourense)


Tipo Curso de formación do PDI
Código PFPP0803
Nome Elaboración de documentación electrónica de forma fácil (Campus de Ourense)
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Presencial
Horas 20
Descrición

O curso vai abordar os problemas da creación, fluxo, manexo e organización da información documental electrónica, o seu uso didáctico e os medios, ideas e programas para xestionar de forma simple e correcta a documentación electrónica. Como aplicación práctica, verase unha forma fácil e sinxela de publicar programas de materias, apuntamentos e outros documentos nunha páxina web, sen necesidade de saber programación informática, nin utilizar ningunha aplicación complexa para crear páxinas web.

Información de contacto:  
 · Teléfono 986813596
 · Fax
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Descrición

O curso “Elaboración de documentación electrónica de forma fácil” insírese dentro das accións formativas institucionais da Universidade de Vigo para o ano 2008. As devanditas accións formativas están organizadas pola Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa e a súa Área de Innovación Educativa.

Información sobre o calendario (datas)

Período de matrícula 11/09/2008 17:00 - 12/11/2008 12:00
Período de docencia 13/11/2008 - 16/12/2008

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 0
Número máximo de participantes 20

Destinatarios/as

O curso está destinado a todo o profesorado da Universidade de Vigo con coñecementos de nivel medio de Windows 98/Me/XP/NT, de Internet e dalgún programa de aplicación (procesador de textos, xestor de bases de datos, programas de ilustración, de deseño asistido por ordenador, etc.).

Obxectivos

Ao finalizar o curso o alumnado debe ser capaz de:

  • Familiarizarse cos diferentes formatos e soportes utilizados habitualmente nos documentos electrónicos.
  • Aprender a crear de forma fácil e rápida documentos en formato PDF, vendo as posibilidades que este formato nos aporta.
  • Crear documentos a partir de información escrita en papel ou a partir doutros documentos electrónicos (PDF).
  • Abordar satisfactoriamente o uso didáctico dos documentos en soporte electrónico con diversos medios (CD-ROM, web, etc.).
  • Publicar, facilmente, apuntamentos e documentos en páxinas web.
  • Coñecer e manexar algunhas das ferramentas informáticas máis importantes para a xestión de documentación electrónica.

Criterios de selección

Ofértanse 20 prazas que se irán cubrindo por rigorosa orde de preinscrición.

Calendario

Datas: 13, 18, 20, 25, 27 de novembro e 2, 4, 9, 11 e 16 de decembro de 2008
Horario: 17:00-19:00 horas

Programa

1. Contorno de traballo:
  • Equipamento informático. Hardware.
  • Estrutura dos soportes de arquivos. Unidades, Carpetas, Ficheiros.
  • Unidades Físicas. Unidades Lóxicas.
  • Os Sistemas Informáticos. O contorno de traballo.
  • Tipos de Ficheiros. As Extensións.
  • Seguridade Informática.
  • Organización da información.
  • Copias de Seguridade. Copia Hard e copia Soft. Medidas e hábitos seguros.
  • Firma electrónica.
2. Documentos en formato PDF:
  • Formato PDF de Acrobat.
  • Como Ler PDF.
  • Como Crear PDF.
  • Posibilidades multimedia dos PDF (audio, vídeo, interacción, etc.).
  • Protección de ficheiros PDF. USER e OWER. Niveis de seguridade.
  • Publicación e divulgación de información en formato PDF: Web, CD, etc.
3. Metadatos:
  • Os Metadatos.
  • Utilidades. Ver Metadatos. Editar Metadatos. Previsualizar. Procurar información.
  • Xestión de Metadatos de Ficheiros.
  • Buscadores no ordenador. Aplicacións.
4. Adquisición e Enxeñaría inversa:
  • Dixitalización de documentación.
  • Formatos raster e formato carácter.
  • Recoñecemento óptico de caracteres (OCR).
  • Formatos e conversión de formatos (conversión de PS a PDF, etc.).
  • Enxeñaría inversa, do dixitalizado ao documento (conversión dun PDF a Word, Excel, etc.).
5. Ferramentas e utilidades:
  • Programas de creación e xestión de ficheiros PDF.
  • Programas de xestión de metadatos (Catalogue).
  • Programas de xestión de bibliografía (End Notes).
  • Buscadores de Escritorio (Copernic).
  • Compresores e conversores de formatos.


A metodoloxía do curso consistirá en clases expositivas apoiadas por apuntamentos e exemplos prácticos, lecturas recomendadas e traballos prácticos.

Impartido en

Aula de Informática da Biblioteca Central

Campus de Ourense

Observacións

CERTIFICADO DE ASISTENCIA:
A asistencia ao curso será certificada pola Universidade de Vigo a todos aqueles inscritos que asistan, alomenos, a oito sesións presenciais completas das dez que ten o curso.

Profesorado

José A. Alonso Rodríguez

José C. Troncoso Saracho

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos