Introdución á Realidade Aumentada e Virtual en Educación
Información do curso
Introdución á Realidade Aumentada e Virtual en Educación
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPRA221 | ||||
Nome | Introdución á Realidade Aumentada e Virtual en Educación |
|
|||
Modalidade | Virtual asíncrona | ||||
Horas | 10 | ||||
Descrición | A Realidade Virtual (RV) é unha contorna xerada a través das tecnoloxías para simular unha realidade e a Realidade Aumentada é un recurso tecnolóxico que ofrece experiencias interactivas ao alumnado combinando a dimensión virtual e física co emprego de dispositivos dixitais. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
Este curso insírese dentro do Programa de Formación Permanente do Profesorado da Universidade de Vigo para o ano 2022.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 12/05/2022 12:00 - 16/09/2022 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 03/10/2022 - 03/11/2022 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 40 |
Destinatarios/as
Esta actividade está destinada ao profesorado da Universidade de Vigo. Terá prefencia o profesorado que estea no POD deste ano académico.
Se quedan prazas dispoñibles poderán participar outros perfís da Universidade de Vigo, baixo o criterio da Área de Formación e Innovación Educativa.
Obxectivos
-
O obxectivo principal é achegar a realidade virtual e a realidade aumentada á aula universitaria, mediante unha aplicación correcta das TIC.
-
Coñecer a realidade aumentada e a realidade virtual como desde a xeración, deseño, innovación e pensamento.
-
Descubrir como estas ferramentas poden ser fonte de motivación e enriquecemento dos recursos para a aprendizaxe.
-
Coñecer áreas e momentos de aplicación na aula e fóra dela.
-
Proporcionar recursos ao profesorado para:
- Crear Realidade Virtual baseada en fotos 360º.
- Dotar de interactividade aos materiais de aula por medio da realidade aumentada.
- Orientar e avaliar ao alumnado como creador de contido.
- Fomentar o seu uso mediante dinámicas e propostas prácticas.
Criterios de selección
Por orde de preinscrición.
Calendario
O curso desenvolverase en modalidade virtual asíncrona do 3 de outubro ao 3 de novembro.
Terá unha sesión de presentación o día 3 de outubro de 18 a 20 horas.
Programa
- Realidades estendidas: Concepto de realidade virtual e realidade aumentada (diferenzas e tipos).
- Requisitos para visualizar RV e RA.
- Posibles usos da RV e RA dentro e fose da aula.
- Ferramentas para crear realidade virtual.
- Ferramentas para crear realidade aumentada.
Impartido en
Desenvolverase na plataforma Moovi. A sesión de presentación desenvolverase a través do Campus virtual.
Profesorado
Raúl Santiago Campión
É doutor en Ciencias da Educación pola Universidade de Navarra e profesor titular da área de Didáctica e Organización Escolar da Universidad de La Rioja.
Escribiu e colaborou en libros coma:
The Flipped Classroom: como converter a escola nun lugar de aprendizaxe.
Metodoloxías inductivas: O desafío de ensinar mediante o cuestionamiento e os retos.
Tecnoloxía móbil e innovación en educación: novos retos e realidades na aula.
Learning Analytics: A narración da aprendizaxe a través dos datos.
The flipped Classroom: 33 experiencias que poñen patas para arriba a aprendizaxe.
Aprender ao revés: Flipped Learning 3.0 e Metodoloxías Indutivas na aula.
José Julián Prieto
É licenciado en Historia pola Universidade de Navarra e posgrao en Dirección de Centros Escolares pola Universidade Autónoma de Madrid. É docente da ESO e Bacharelato no Colegio Santa Teresa de Pamplona e profesor axudante do Centro de Tecnoloxía Informática (C.T.I.) da Universidade de Navarra.
Impartiu máis de 60 formación sobre Flipped Learning, Aprendizaxe cooperativo, Popcast, Competencia dixital docente, Realidade Virtual e Aumentada e Avaliación.
Participou en libros como "Flipped Clasrrom 33 experiencias que ponen patas arriba el aprendizaje". De Raúl Santiago, Alicia Díez y Luis Andía. UOC 2017: "Aprender al revés": Flipped Learning 3.0 y metodologías activas en el aula" de Raúl Santiago y Jon Bergmann. Paidós 2018.
Sistema de avaliación
- Asistencia a todo o curso.
- Realización de exercicios e cuestionarios complementarios en cada tema.
- Superación do cuestionario-test final de avaliación.