Atopa o teu curso

Acceso aos cursos organizados por grupos

Congresos


Qcrypt 2024
(Evento) -

Qcrypt 2024

2-6 September 2024

REGISTRATION IS NOW OPEN

Programa de Formación Permanente do Profesorado


Scrum: metodoloxías áxiles na docencia
(Curso de formación do PDI) -

Neste curso faremos unha aproximación a metodoloxía de xestión de proxectos áxil, a través do marco de traballo de Scrum, e como integrala na docencia baseada en proxectos.
Ao longo do curso estudaremos o funcionamento de Scrum xunto as súas principais características (roles, eventos, artefactos). Descubriremos como construír, xestionar e perfeccionar un backlog de produto, como desenvolver épicas e historias de usuario -analizando o seu progreso, e como implementar as estratexias de entrega de produto.
Así mesmo revisaremos distintas ferramentas que permitirán a integración de Scrum na aula, tanto para desenvolver os proxectos de forma colaborativa por parte do alumnado, como para avaliar o seu desempeño.
O curso terá un enfoque eminentemente práctico, e desenvolverase en grupos de traballo, fomentando os principais valores de Scrum (autoxestión, creación de valor, resposta áxil aos cambios).

Período de matrícula:
11/09/2024 12:00 - 11/10/2024 23:59

Período de docencia:
28/10/2024 - 25/11/2024
Repensar a educación para resetear o sistema introducindo a sustentabilidade e a educación para o desenvolvemento na docencia universitaria en liña coa Axenda 2030
(Curso de formación do PDI) -

O curso busca repensar a educación universitaria introducindo a sustentabilidade e a educación para o desenvolvemento en liña coa Axenda 2030.  A educación non pode ser allea a estas realidades e debe adaptarse e evolucionar para preparar ao alumnado para un mundo en constante cambio.

Período de matrícula:
19/09/2024 12:00 - 30/10/2024 23:59

Período de docencia:
01/11/2024 - 30/11/2024
Introdución ao uso de intelixencia artificial xenerativas na docencia e investigación universitaria
(Curso de formación do PDI) -

Este curso introduce ás/aos participantes no uso de intelixencias artificiais xenerativas e chatbots aplicada á docencia e investigación universitaria. Analizaranse as posibilidades das IA para ofrecer apoio e interactuar con estudantes, en aras dunha docencia de maior calidade.
Abordaranse aplicacións que fan uso de intelixencia artificial aplicada aos fluxos de traballo investigador, dende a concepción da idea investigadora, a revisión da literatura, a escrita e a corrección estilística de textos académico.
O curso proporcionará unha visión práctica de como integrar a intelixencia artificial xenerativa e chatbots no traballo académico cotián.
A través de vídeos de corte práctico animarase ao profesorado a experimentar coas ferramentas, de forma que poida consumir os contidos ao seu ritmo e probando as mesmas cousas que se fan no vídeos (e experimentando con cousas novas). Así mesmo, fomentarase a colaboración entre os/as participantes a través de foros asíncronos e titorías virtuais síncronas semanais para a resolución de dúbidas e outras cuestións de actualidade que poidan xurdir.

Período de matrícula:
20/09/2024 12:00 - 11/10/2024 23:59

Período de docencia:
04/11/2024 - 29/11/2024
Curso de pronuncia en inglés 3 - acento en palabras e frases
(Curso de formación do PDI) -

A finalidade deste curso é axudar ás persoas participantes a mellorar a súa capacidade de comunicarse en inglés mediante o estudo das regras de pronuncia e a súa posta en práctica.

Período de matrícula:
30/09/2024 12:00 - 31/10/2024 23:59

Período de docencia:
12/11/2024 - 26/11/2024
Curso de pronuncia en inglés 4 - entoación e fluidez
(Curso de formación do PDI) -

A finalidade deste curso é axudar ás persoas participantes a mellorar a súa capacidade de comunicarse en inglés mediante o estudo das regras de pronuncia e a súa posta en práctica.

Período de matrícula:
01/10/2024 12:00 - 31/10/2024 23:59

Período de docencia:
28/11/2024 - 12/12/2024
Introdución ao estudo de casos na docencia
(Curso de formación do PDI) -

O ensino a través de método do caso é unha metodoloxía participativa orientada ao traballo en equipo, a partir do traballo persoal, que provoca un diálogo aberto entre o alumnado e o profesorado, un diálogo sobre situacións reais que fomenta un crecemento persoal no alumnado e capacítao para coñecer a opinión das demais persoas. O obxectivo do ensino dun caso non son as solucións, o obxectivo é construír un corpo de coñecementos e conceptos que poidan aplicarse na práctica. Individualmente, este método prepara á persoa participante para as reunións de grupo e permítelle aprender do que dirán outras persoas. Nas sesións de discusión as persoas participantes comparten a súa pericia, experiencias, observacións, análises…, axudando a eliminar subxectividades, e inseguridades, grazas á retroalimentación que obteñen.

Período de matrícula:
04/10/2024 12:00 - 31/10/2024 23:59

Período de docencia:
08/11/2024 - 15/11/2024
Reunións eficaces (presenciais e en liña)
(Curso de formación do PDI) -

Desenvolver reunións eficaces non só axuda a optimizar o tempo, senón tamén, mellora a comunicación, axuda á toma de decisións dun xeito máis rápido e efectivo, aumenta a produtividade, reduce os conflitos e fomenta diferentes habilidades de liderado.

Período de matrícula:
28/10/2024 12:00 - 28/11/2024 23:59

Período de docencia:
16/12/2024 - 19/12/2024
Atención á diversidade e inclusión no ámbito universitario
(Curso de formación do PDI) -

A universidade debe garantir a igualdade de oportunidades proporcionando unha boa formación, independentemente das características, particularidades ou limitacións das alumnas e alumnos. A súa misión é atender de forma equitativa a todas as persoas da comunidade universitaria.
Os obxectivos deste curso son: familiarizar ao profesorado coas necesidades educativas máis habituais do alumnado no ámbito universitario e coas estratexias metodolóxicas e de avaliación máis axustadas as súas necesidades diferenciais. Favorecer actitudes positivas para o desenvolvemento de aulas inclusivas que contribúan a construír unha universidade plural e diversa que aposte pola inclusión.

Período de matrícula:
06/11/2024 12:00 - 29/11/2024 23:59

Período de docencia:
04/12/2024 - 12/12/2024

Área de Normalización Lingüística


Escribir en internet
(Curso de idiomas) - virtual

Curso destinado a persoas interesadas en mellorar a redacción de textos destinados á web.

Período de matrícula:
09/09/2024 09:00 - 26/09/2024 23:59

Período de docencia:
04/11/2024 - 29/11/2024
Os erros máis frecuentes na lingua galega
(Curso de idiomas) -

Curso destinado a persoas interesadas en repasar e mellorar os seus coñecementos lingüísticos.

Período de matrícula:
09/09/2024 09:00 - 26/09/2024 23:59

Período de docencia:
04/11/2024 - 29/11/2024
Curso de iniciación á lingua galega
(Curso de idiomas) -

Estudantes de programas de intercambio, PAS e PDI da UVigo proveniente de fóra de Galicia.

Students exchange programme,

Período de matrícula:
09/09/2024 09:00 - 26/09/2024 23:59

Período de docencia:
01/10/2024 - 19/11/2024

Servizo de PAS


Xestión de estudos de doutoramento
(Curso de formación do PAS) -
Período de matrícula:
13/06/2024 09:00 - 12/07/2024 23:59

Período de docencia:
04/11/2024 - 14/11/2024

Vicerreitoría de Extensión Universitaria


Axenda 2030- Axentes do Cambio
(Actividades de Voluntariado e Cooperación) -

O Curso "Axenda 2030. Axentes do cambio" ten unha duración de 30 horas e vai dirixido ao alumnado da Universidade de Vigo que teña un forte compromiso coa protección do medioambiente e coa erradicación das desigualdades no mundo.

A Axenda 2030 é unha resolución da ONU aprobada en 2015 que constitúe a folla de ruta da humanidade para os vindeiros anos. Centrada na protección medioambiental e na erradicación de todo tipo de desigualdades, a Axenda busca que as universidades se impliquen na xeración das condicións para acadar un desenvolvemento máis sostible e inclusivo tendo en conta as limitacións do planeta e o benestar das persoas a través da aplicación dos denominados «Obxectivos de Desenvolvemento Sostible» (ODS).

O principal obxectivo deste curso é formar a estudantes para que coñezan a Axenda 2030. Esta actividade pódese complementar con  unha acción de voluntariado nos tres campus da UVigo para dar a coñecer a Axenda 2030 e sensibilizar á comunidade universitaria sobre os seus 17 ODS mediante paneis informativos e a organización de actividades. 

O curso contará con 30h de formación virtual en MOOVI na que o alumnado accederá aos contidos sobre a Axenda e a vídeos explicativos. As/os estudantes terán unha participación activa a través de foros de debate online e contarán en todo o momento co asesoramento e titorización do equipo docente tanto para elaborar as actividades como para resolver dúbidas.

 

 

Período de preinscrición:
09/09/2024 13:02 - 04/10/2024 13:02

Área de Emprego e Emprendemento


Obradoiro de Creación dun Videocurriculum
(Taller) -

O videocurrículum consiste nunha presentación en vídeo que un/unha candidato/a realiza sobre si mesmo, sobre a súa traxectoria profesional, as súas aptitudes, habilidades e logros, co obxectivo de acceder a un determinado posto vacante. 

Este formato permite conectar coa empresa con máis facilidade establecendo un primeiro vínculo coa persoa responsable dos procesos de selección, e destacar respecto a outras idaturas grazas ás posibilidades creativas do formato. A/o candidata/o pode expresar nun par de minutos algunhas das súas habilidades e competencias máis destacadas (boa comunicación, creatividade, oratoria ou dominio dun idioma, por exemplo) que o converten na persoa perfecta para o posto. En resumidas contas, o videocurrículum é unha especie de «vídeo promocional» de cada un/ha.

Período de preinscrición:
28/10/2024 08:00 - 15/11/2024 00:00

Período de matrícula:
28/10/2024 09:00 - 15/11/2024 00:00

Período de docencia:
04/11/2024 - 30/11/2024

Centro de investigación interuniversitario ECOBAS


Intervention and Policy Evaluation: Riding the DiD revolution
(Outros cursos) -

DiD is a quasi-experimental research design that allows researchers to estimate the causal effect of a treatment or intervention on an outcome of interest when there is data available on a control and a treatment group before and after the treatment.

In this intensive course, we will review the basic DiD design, study its identifying assumptions and explore some of the recent advances regarding heterogeity-robust estimators in settings with variation in treatment timing. The course will build on three pillars: conceptual understanding, critical evaluation and practical implementation.

By the end of the course, participants will have a solid grasp of the DiD research design and will be able to apply it to their own research projects.

Período de matrícula:
02/07/2024 11:00 - 10/07/2024 14:00

Período de docencia:
15/07/2024 - 16/07/2024

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos