Microsoft Excel para a docencia (Avanzado)
Información do curso
Microsoft Excel para a docencia (Avanzado)
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPEXAC22 | ||||
Nome | Microsoft Excel para a docencia (Avanzado) |
|
|||
Modalidade | Mixta (Presencial e virtual) | ||||
Horas | 21 | ||||
Descrición | A formación está dirixida ao profesorado que ou ben posúe coñecemento básico da ferramenta con anterioridade ou ben participou no curso de iniciación que serve de introdución a este. Ao finalizar o curso os/as participantes na formación coñecerán en profundidade as posibilidades que lles ofrece Excel para a importación e o tratamento de datos: cadros de mando, importación desde fontes de datos externas, conexión a bases de datos remotas etc. Ademais, introducirase o concepto e utilidade do modelo de datos, permitindo, entre outros, a creación de táboas e gráficos dinámicos de múltiples fontes ao mesmo tempo. Así mesmo, analizaranse as posibilidades que ofrece Excel no campo da estatística introducindo as principais ferramentas dispoñibles neste campo. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
Este curso insírese dentro do Programa de Formación Permanente do Profesorado da Universidade de Vigo para o ano 2022.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 28/04/2022 12:00 - 31/05/2022 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 07/06/2022 - 28/06/2022 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 30 |
Destinatarios/as
Esta actividade está destinada ao profesorado da Universidade de Vigo. Terá preferencia o profesorado que estea no POD deste ano académico.
Se quedan prazas dispoñibles poderán participar outros perfís da Universidade de Vigo, baixo o criterio da Área de Formación e Innovación Educativa.
Obxectivos
- Ser quen de importar, filtrar e tratar información de diferentes fontes de datos.
- Definir o modelo de datos de Excel e algúns dos seus principais casos de uso.
- Describir as funcionalidade das táboas dinámicas de Excel.
- Describir as funcionalidades os gráficos dinámicos en Excel.
- Analizar os gráficos 3D e a súa utilización con información xeolocalizada.
- Analizar as ferramentas estatísticas que nos facilita a ferramenta.
Condicións de acceso
O alumnado deberá estar familiarizado con:
- Os conceptos de referencias relativas, mixtas e absolutas.
- O concepto e a diferenza entre un rango, unha táboa e unha táboa dinámica e os seus casos de uso principais.
- As funcionalidades básicas que ofrece Excel no campo da creación de gráficos.
- O uso xeral das funcións e o aniñamento destas.
Criterios de selección
Por orde de preinscrición.
Calendario
O curso desenvolverase en modalidade virtual síncrona a través do Campus remoto os días 7, 9, 14, 16, 21, 23 e 28 de xuño de 16 a 19 horas.
Programa
Tema 1: Táboas dinámicas avanzadas. Uso de múltiples fontes. Uso do modelo de datos.
Tema 2: Gráficos dinámicos avanzados. Creación de cadros de mando. Segmentación e filtros comúns.
Tema 3: Outros tipos de gráficos. Gráficos con información xeolocalizada.
Tema 4: Importación, validación e tratamento de ficheiros de datos.
Tema 5: Conexión a diferentes fontes de datos: bases de datos, web, ficheiros CSV etc.
Impartido en
Campus remoto e Moovi.
Observacións
Titorización:
O alumnado poderá formular as súas dúbidas por correo electrónico ao longo do curso e no caso de que algunha persoa necesite atención presencial establecerase unha sesión síncrona de titoría.
Titulación
A Vicerreitoría de Ordenación Académica e Profesorado emitirá un diploma ás persoas que superen a formación.
Profesorado
Guillermo Rey González
É doutor pola Universidade de Vigo e imparte docencia no Grao de Enxeñaría Espacial. Posúe ampla experiencia na impartición de cursos de formación sobre Excel: desde o programa eDestrezas, cursos de verán e formacións especializadas para departamentos e unidades da Universidade de Vigo.
Sistema de avaliación
- Asistencia ao 80 % das sesións síncronas do curso.
- Superación de catro exercicios prácticosnos que o alumnado amose a súa asimilación dos principais conceptos desenvolvidos.
- Superación do cuestionario-test final de avaliación. Estará composto por 10 preguntas, con catro posibles respostas e unha correcta.
O estudantado deberá obter un 7 en cada unha das probas para aprobar o curso.