A neurociencia educativa na universidade I
Información do curso
A neurociencia educativa na universidade I
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPNEE22 | ||||
Nome | A neurociencia educativa na universidade I |
|
|||
Modalidade | Virtual síncrona | ||||
Horas | 12 | ||||
Descrición | A actividade formativa céntrase na comprensión e entendemento da neurociencia educativa nas aulas universitarias como unha realidade tendo presente a esencia cognitiva do cerebro do alumnado universitario. Desde a neuroeducación defínense todos os conceptos necesarios para comprender o mecanismo cognitivo da aprendizaxe e se aportan ferramentas básicas para poder implantar a neurodidáctica na aula universitaria. Isto axudará a que as persoas participantes adquiran competencias teórico-prácticas para dinamizar as súas clases. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
Este curso insírese dentro do Programa de Formación Permanente do Profesorado da Universidade de Vigo para o ano 2022.
Entidades organizadoras
Área de Formación e Innovación Educativa (Escola Aberta de Formación Permanente).
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 05/04/2022 12:00 - 29/04/2022 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 06/05/2022 - 27/05/2022 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 25 |
Destinatarios/as
Esta actividade está destinada ao profesorado da Universidade de Vigo. Terá preferencia o profesorado que estea no POD deste ano académico.
Se quedan prazas dispoñibles poderán participar outros perfís da Universidade de Vigo, baixo o criterio da Área de Formación e Innovación Educativa.
Obxectivos
- Recoñecer o verdadeiro alcance da neurociencia educativa para a docencia universitaria.
- Saber como aplicar a neuroeducación e neurodidáctica na aula universitaria.
- Potenciar as capacidades e habilidades cognitivas do alumnado universitario por medio do deseño e aplicación de actividades baseadas na neuroeducación acordes a súa esencia cognitiva.
- Dinamizar a aula universitaria de forma significativa para o seu alumnado.
- Describir o concepto de neuroeducación desde a neurociencia educativa.
- Analizar os compoñentes da aprendizaxe para saber por que aprendemos.
- Detectar a neurodidáctica e saber ubicala na metodoloxía da aula universitaria.
Criterios de selección
Por orde de preinscrición.
Calendario
O curso desenvolverase en modalidade virtual síncrona os días 6, 13, 20 e 27 de maio de 16 a 19 horas.
Programa
- Definición de neuroeducación e neurociencia educativa: coñeces esta parella?
- O camiño da aprendizaxe desde a neuroeducación.
- Os compoñentes da aprendizaxe: partindo da emoción chegamos ao cerebro.
- Os tres alicerces da aprendizaxe: funcións executivas, atención e memoria.
- Defición e concepto de neurodidáctica.
- Unha realidade por acabar de descubrir: a neurodidáctica na aula universitaria.
Impartido en
Campus remoto.
Profesorado
María Luisa Regadera Pineda
É licenciada en Psicopedagoxía, posgraduada en Neuropsicoloxía e posgraduada en Rehabilitación Neurocognitiva.
Dirixe o Mestrado de Neuroeducación no Instituto Superior de Estudos Psicolóxicos (ISEP) e coordina a Delegación de Barcelona. Asimesmo, dirixe e coordina o Centro ISEP Clínic Mallorca.
Ten unha longa experiencia na avaliación e diagnóstico, tratamento e neurorehabilitación para a aprendizaxe e os seus trastornos.
Sistema de avaliación
- Asistencia ao 80 % do curso.
- Superar un cuestionario final de 10 preguntas.
- Traballo voluntario: poderá presentarse unha actividade de aula orixinal que recolla todas as aprendizaxes do curso.