Introdución ás analíticas de aprendizaxe
Información do curso
Introdución ás analíticas de aprendizaxe
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPAAP21 | ||||
Nome | Introdución ás analíticas de aprendizaxe |
|
|||
Modalidade | Virtual (síncrona e asíncrona) | ||||
Horas | 8 | ||||
Descrición | A analítica da aprendizaxe supón a medición, recompilación, análise e informe de datos do alumnado e dos contextos coa finalidade de comprender e optimizar a aprendizaxe, sempre sen esquecer a importancia da labor docente de planificar, empregar metodoloxías e actividades de aprendizaxe e avaliación coherentes. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
Este curso insírese dentro do Programa de Formación Permanente do Profesorado da Universidade de Vigo para o ano 2021.
Entidades organizadoras
Área de Formación e Innovación Educativa (Escola Aberta de Formación Permanente).
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 18/11/2021 12:00 - 02/12/2021 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 13/12/2021 - 20/12/2021 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 40 |
Destinatarios/as
Esta actividade está destinada ao profesorado da Universidade de Vigo. Terá prefencia o profesorado que estea no POD deste ano académico.
Se quedan prazas dispoñibles poderán participar outros perfís da Universidade de Vigo, baixo o criterio da Área de Formación e Innovación Educativa.
Obxectivos
- Comprender as utilidades das analíticas da aprendizaxe na educación.
- Analizar información da aprendizaxe do estudantado con fins de: recoller, procesar, representar e interpretar os datos educativos, posibilitando o seguimento e a toma de decisións.
- Interpretar os modelos da xestión e avaliación da calidade educativa como obxecto de transformación, considerando o ámbito de desenvolvemento profesional no que se desenvolve.
Criterios de selección
Por orde de preinscrición.
Calendario
O curso desenvolverase en modalidade virtual:
Parte síncrona: desenvolverase o 13 de decembro de 18 a 20 horas.
Parte asíncrona: desenvolverase do 13 ao 20 de decembro.
Programa
Módulo 1: Primeiros pasos ás analíticas de aprendizaxe (learning analytics):
- A analítica da aprendizaxe non é Big Data.
- Da observación analítica da aprendizaxe.
- Sobre a estratexia, proceso e madurez nas analíticas de aprendizaxe.
- Tres aproximacións á análise de datos educativos.
- Niveis, fases e tempos na execución analítica da aprendizaxe.
- Os niveis de cobertura analítica publicados na UNESCO IITE: Macro, Meso e Micro.
Módulo 2: De Bloom a Gagné pasando por Sócrates. Analítica de datos e niveis cognitivos:
- Revisar os tipos e niveis de coñecemento para planificar distintos tipos de avaliación.
- Taxonomías da aprendizaxe: Sócrates. Bloom e Gagné.
- A “arte de saber preguntar”.
Módulo 3: Analíticas de datos con Data Studio:
- Preparación de fontes de datos.
- Conectar ad fontes dos datos.
- Funcionamento de Data Studio.
- Como crear e editar paneis de mandos.
- Como colaborar e compartir información con outros usuarios/ as.
- Elaboración dun exemplo real de analítica baseado en formularios de Google.
Impartido en
Desenvolverase na plataforma Moovi e no Campus remoto.
Profesorado
Raúl Santiago Campión
É doutor en Ciencias da Educación pola Universidade de Navarra e profesor titular da área de Didáctica e Organización Escolar da Universidad de La Rioja.
Escribiu e colaborou en libros coma:
The Flipped Classroom: como converter a escola nun lugar de aprendizaxe.
Metodoloxías inductivas: O desafío de ensinar mediante o cuestionamiento e os retos.
Tecnoloxía móbil e innovación en educación: novos retos e realidades na aula.
Learning Analytics: A narración da aprendizaxe a través dos datos.
The flipped Classroom: 33 experiencias que poñen patas para arriba a aprendizaxe.
Aprender ao revés: Flipped Learning 3.0 e Metodoloxías Indutivas na aula.
Mariano Salas Martínez
É enxeñeiro técnico. Posúe formación sobre Xestión de tecnoloxías para e-learning, Realidade Virtual e video produción 360º, e leva máis de 13 anos desenvolvendo proxectos de transformación dixital.
Sistema de avaliación
- Asistencia a todo o curso.
- Superación do cuestionario-test final de avaliación.