Introdución ás analíticas de aprendizaxe

Información do curso

Introdución ás analíticas de aprendizaxe


Tipo Curso de formación do PDI
Código PFPPAAP21
Nome Introdución ás analíticas de aprendizaxe
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Virtual (síncrona e asíncrona)
Horas 8
Descrición

A analítica da aprendizaxe supón a medición, recompilación, análise e informe de datos do alumnado e dos contextos coa finalidade de comprender e optimizar a aprendizaxe, sempre sen esquecer a importancia da labor docente de planificar, empregar metodoloxías e actividades de aprendizaxe e avaliación coherentes. 

Información de contacto:  
 · Teléfono 986812035
 · Fax
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Descrición

Este curso insírese dentro do Programa de Formación Permanente do Profesorado da Universidade de Vigo para o ano 2021.

Entidades organizadoras

Área de Formación e Innovación Educativa (Escola Aberta de Formación Permanente).

Información sobre o calendario (datas)

Período de matrícula 18/11/2021 12:00 - 02/12/2021 23:59
Período de docencia 13/12/2021 - 20/12/2021

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 10
Número máximo de participantes 40

Destinatarios/as

Esta actividade está destinada ao profesorado da Universidade de Vigo. Terá prefencia o profesorado que estea no POD deste ano académico.
Se quedan prazas dispoñibles poderán participar outros perfís da Universidade de Vigo, baixo o criterio da Área de Formación e Innovación Educativa.

Obxectivos

  • Comprender as utilidades das analíticas da aprendizaxe na educación.
  • Analizar información da aprendizaxe do estudantado con fins de: recoller, procesar, representar e interpretar os datos educativos, posibilitando o seguimento e a toma de decisións.
  • Interpretar os modelos da xestión e avaliación da calidade educativa como obxecto de transformación, considerando o ámbito de desenvolvemento profesional no que se desenvolve.

Criterios de selección

Por orde de preinscrición.

Calendario

O curso desenvolverase en modalidade virtual:
Parte síncrona: desenvolverase o 13 de decembro de 18 a 20 horas.
Parte asíncrona: desenvolverase do 13 ao 20 de decembro.

Programa

Módulo 1: Primeiros pasos ás analíticas de aprendizaxe (learning analytics):
- A analítica da aprendizaxe non é Big Data.
- Da  observación analítica da aprendizaxe.
- Sobre a estratexia, proceso e madurez nas  analíticas de aprendizaxe.
- Tres aproximacións á análise de datos educativos.
- Niveis, fases e tempos na execución analítica da aprendizaxe.
- Os niveis de cobertura analítica publicados na UNESCO  IITE: Macro, Meso e Micro.

Módulo 2: De Bloom a  Gagné pasando por Sócrates. Analítica de datos e niveis cognitivos:
- Revisar os tipos e niveis de coñecemento para planificar distintos tipos de avaliación.
- Taxonomías da aprendizaxe: Sócrates. Bloom e  Gagné.
- A “arte de saber preguntar”.

Módulo 3: Analíticas de datos con Data Studio:
- Preparación de fontes de datos.
- Conectar ad fontes dos datos.
- Funcionamento de Data Studio.
- Como crear e editar paneis de mandos.
- Como colaborar e compartir información con outros usuarios/ as.
- Elaboración dun exemplo real de analítica baseado en formularios de Google.

Impartido en

Desenvolverase na plataforma Moovi e no Campus remoto.

Profesorado

Raúl Santiago Campión

É doutor en Ciencias da Educación pola Universidade de Navarra e profesor titular da área de Didáctica e Organización Escolar da Universidad de La Rioja.

Escribiu e colaborou en libros coma:
The Flipped  Classroom: como converter a escola nun lugar de aprendizaxe.
Metodoloxías inductivas: O desafío de ensinar mediante o  cuestionamiento e os retos.
Tecnoloxía móbil e innovación en educación: novos retos e realidades na aula.
Learning Analytics: A narración da aprendizaxe a través dos datos.
The flipped  Classroom: 33 experiencias que poñen patas para arriba a aprendizaxe.
Aprender ao revés:  Flipped  Learning 3.0 e Metodoloxías  Indutivas na aula.

Mariano Salas Martínez

É enxeñeiro técnico. Posúe formación sobre Xestión de tecnoloxías para e-learning, Realidade Virtual e video produción 360º, e leva máis de 13 anos desenvolvendo proxectos de transformación dixital.

Sistema de avaliación

  • Asistencia a todo o curso.
  • Superación do cuestionario-test final de avaliación.

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos