As prácticas externas como elemento facilitador da inserción laboral universitaria (Modalidade virtual síncrona)
Información do curso
As prácticas externas como elemento facilitador da inserción laboral universitaria (Modalidade virtual síncrona)
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPPRAC20 | ||||
Nome | As prácticas externas como elemento facilitador da inserción laboral universitaria (Modalidade virtual síncrona) |
|
|||
Modalidade | Virtual asíncrona | ||||
Horas | 8 | ||||
Descrición | Pasaron unhas décadas desde a implantación do Plan Boloña, que presentaba como unha das súas características distintivas a maior importancia que se lle dá ao campo práctico dos estudos e ao desenvolvemento das habilidades que o estudantado debe adquirir para desenvolverse profesionalmente nas universidades. Despois de aumentar o número de prácticas, a Universidade de Vigo actualmente están concentrando os seus esforzos para mellorar a súa calidade e aumentar a súa internacionalización. E, sendo conscientes, que un dos alicerces esenciais para acadar estes obxectivos é o profesorado que coordina e titoriza as prácticas externas, xa sexan curriculares ou extraescolares, a Área de Emprego e Emprendemento (AEE) decidiu propoñer esta actividade formativa de carácter práctico. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
O curso As prácticas externas como elemento facilitador da inserción laboral universitaria Creación de tratamento de imaxes e fotografías (Modalidade virtual) insírese dentro do Programa de Formación Permanente do PDI da Universidade de Vigo para o ano 2020. A actividade formativa está organizada pola Área de Emprego e Emprendemento (AEE).
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 18/09/2020 12:00 - 07/10/2020 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 13/10/2020 - 22/10/2020 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 80 |
Destinatarios/as
Esta actividade está destinada a todo o persoal docente e investigador da Universidade de Vigo.
No caso de que quedasen prazas dispoñibles poderán participar outras persoas interesadas na formación.
Obxectivos
- Mellorar a xestión das prácticas externas do alumnado da Universidade de Vigo.
- Coñecer o funcionamento do mercado laboral transfronteirizo Galicia-Norte de Portugal como contexto internacional no que desenvolver prácticas externas.
- Coñecer as ferramentas de busca de emprego promovidas por EURES para a busca de emprego no mercado interior europeo e como aplicalas na euro-rexión Galicia-Norte de Portugal.
Calendario
Desenvolverase o 13, 15, 20 e 22 de outubro de 10 a 12 horas.
Programa
Módulo 1. As prácticas como elemento facilitador da inserción laboral das/os universitarias/os: regulación e xestión na Universidade de Vigo.
Módulo 2. A experiencia internacional, clave para a mellora da formación e da empregabilidade das/os universitarias/os.
Módulo 3. A Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal, unha oportunidade para as universitarias e universitarios da Universidade de Vigo. Fontes de información do seu entorno produtivo.
Obradoiro: Ferramentas para a mobilidade na euro rexión Galicia Norte de Portugal.
Impartido en
Modalidade virtual síncrona.
Observacións
Acreditación da asistencia:
A superación desta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas matriculadas que superen a actividade formativa.
Profesorado
Mª Reyes Fernández González
Técnica Superior en Orientación Laboral da Área de Emprego da Universidade de Vigo (1998- actualidade).
Licenciada en Pedagogía.
Posgrao de Especialización en Orientación Laboral.
Profesora asociada na Universidade de Vigo especializada nos procesos de inserción laboral de distintos colectivos.
Tamén participarán:
Teresa González Ventín, Coordinadora, EURES Transfronterizo Galicia - Norte de Portugal.
Elisa González Pérez, Conselleiraera EURES en Vigo do Servizo Público de Emprego de Galicia.
Responsable da xestión das prácticas internacionais da ORI.