Metodoloxías activas: Flipped learning-aprendizaxe inversa II (Modalidade virtual)

Información do curso

Metodoloxías activas: Flipped learning-aprendizaxe inversa II (Modalidade virtual)


Tipo Curso de formación do PDI
Código PFPFLIP120
Nome Metodoloxías activas: Flipped learning-aprendizaxe inversa II (Modalidade virtual)
  Lembre que para acceder ou matricularse nos cursos debe entrar no sistema polo menú de Acceso (á esquerda da ventá). Se aínda non está rexistrado prema aquí.
Modalidade Virtual asíncrona
Horas 15
Descrición

A formación  responde a unha das preguntas máis reiteradas que se expoñen cando a aplicamos na aula.  Cales son as formas máis efectivas,  motivantes e innovadoras de empregar o tempo de clase co noso estudantado?

Este curso é un compendio de experiencias e boas prácticas sobre como xestionar o espazo grupal e desenvolver dinámicas de aprendizaxe activa. Aprenderás como ir «máis alá» das estratexias básicas do modelo de clase «ao revés» para apoiar outras relacionadas coa aprendizaxe activa.

Estas estratexias pedagóxicas inclúen:  Gamificación,  Mastery  Learning, Espazos de aprendizaxe, Aprendizaxe Baseada en Proxectos, Aprendizaxe entre Iguais, Indagación,  Team  Based  Learning, Estilos de aprendizaxe de  Kolb e un módulo completo sobre como acceder, analizar e aplicar as últimas investigacións sobre o  flipped  classroom.

Información de contacto:  
 · Teléfono 986812035
 · Fax
 · Enderezo electrónico
Compartir:

Descrición

O curso Flipped  Learning-aprendizaxe inversa nivel II insírese dentro do Programa de Formación Permanente do PDI da Universidade de Vigo para o ano 2020. A actividade formativa está organizada pola Área de Formación e Innovación Educativa.

Información sobre o calendario (datas)

Período de matrícula 20/05/2020 12:00 - 08/06/2020 23:59
Período de docencia 15/06/2020 - 12/07/2020

Prazas e créditos

Número mínimo de participantes 5
Número máximo de participantes 25

Destinatarios/as

Esta actividade está destinada a todo o persoal docente e investigador da Universidade de Vigo que cursou formación básica sobre o Flipped Learning.

Obxectivos

  • Repasar os conceptos básicos do modelo  Flipped  Learning (FL) e a súa relación con metodoloxías activas.

  • Tipos de metodoloxías activas,  indutivas e híbridas.

  • Analizar cales delas son as mais apropiadas para a natureza propia das nosas materias

  • Analizar e concretar a necesaria conexión entre espazo individual e espazo grupal.

  • Coñecer o ciclo de aprendizaxe proposta por  Kolb.

  • Recoñecer os 4 estilos de aprendizaxe

  • Identificar o noso propio estilo de aprendizaxe

  • Analizar os elementos que  inciden na aprendizaxe segundo diversos estudos e meta-análises.

  • Deseñar un proxecto para  FL conectada con estratexias  indutivas.

Calendario

Do 15 de xuño ao 12 de xullo.

Programa

  • Repaso ao modelo de aprendizaxe inversa.
  • Análise do elementos e factores de impacto na aprendizaxe dos nosos/as estudantes.
  • Tipos de metodoloxías activas na aula universitaria.
  • Deseño do traballo  online aplicable ás metodoloxías activas.
  • Sobre os estilos de aprendizaxe ( Kolb).
  • Aplicabilidade dos estilos de aprendizaxe de  Kolb.
  • Deseño actividade docente por grupos.
  • Metodoloxía  ABP (Diferenzas entre  ABP Problemas ou Proxectos).
  • Peer  Instruction.
  • Just  in Time Teaching.
  • Mastery  Learning.
  • Gamificación.
  • Team  Based  Learning (TBL).
  • Novidades sobre factores de impacto na aprendizaxe: John  Hattie.
  • Novidades sobre factores de impacto na aprendizaxe:  The  Education  Endowment  Foundation (EEF) .
  • Investigación no ámbito de distinto ámbitos de coñecemento, o modelo de aprendizaxe inversa e metodoloxías activas.

Impartido en

Modalidade virtual.

Observacións

Acreditación da formación:

A superación desta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas matriculadas que obteñan a calificación de apto/a.

 

Profesorado

Raúl Santiago Campión

Doutor en Ciencias da Educación pola Universidade de Navarra. Profesor Titular da área de Didáctica e Organización Escolar da Universidad de La Rioja.

Autor /Coautor entre outros libros, de:
The Flipped  Classroom: como converter a escola nun lugar de aprendizaxe.
Metodoloxías inductivas: O desafío de ensinar mediante o  cuestionamiento e os retos.
Tecnoloxía móbil e innovación en educación: novos retos e realidades na aula.
Learning Analytics: A narración da aprendizaxe a través dos datos.
The flipped  Classroom: 33 experiencias que poñen patas para arriba a aprendizaxe.
Aprender ao revés:  Flipped  Learning 3.0 e Metodoloxías  Indutivas na aula

Calquera dúbida acerca dos detalles dun curso debe dirixila á dirección de dito curso. Por favor, consulte o apartado Información de contacto do curso.

Enderezo electrónico (unicamente problemas técnicos): |  RSS: Catálogo de cursos