Introdución práctica ao flipped learning: bases do modelo, deseño da aprendizaxe e ferramentas para implantalo (Modalidade virtual)
Información do curso
Introdución práctica ao flipped learning: bases do modelo, deseño da aprendizaxe e ferramentas para implantalo (Modalidade virtual)
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPFLIPP19VIR2 | ||||
Nome | Introdución práctica ao flipped learning: bases do modelo, deseño da aprendizaxe e ferramentas para implantalo (Modalidade virtual) |
|
|||
Modalidade | Virtual asíncrona | ||||
Horas | 20 | ||||
Descrición | A actividade formativa busca a experimentación e aplicación de coñecementos a través de actividades que implican o uso dos conceptos pedagóxicos e ferramentas Flipped Learning. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986 812 035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
O curso Introdución práctica ao flipped learning: bases do modelo, deseño da aprendizaxe e ferramentas para implantalo insírese dentro do Programa de Formación Permanente do PDI da Universidade de Vigo para o ano 2019. A actividade formativa está organizada pola Área de Formación e Innovación Educativa.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 04/09/2019 12:00 - 29/09/2019 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 14/10/2019 - 13/11/2019 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 20 |
Destinatarios/as
Esta actividade está destinada a todo o persoal docente e investigador da Universidade de Vigo, mais terá preferencia o PDI que teña carga docente.
No caso de que quedasen prazas dispoñibles poderán participar outras persoas interesadas na formación.
Obxectivos
- Analizar o modelo Flipped Learning.
- Detectar prácticas relacionadas co Flipped Learning coa competencia dixital.
- Aplicar ferramentas para a creación e distribución de contidos docentes dixitais.
Calendario
Do 14 de outubro ao 13 de novembro.
Programa
- Que é o Flipped Learning e por que usalo.
- Principios básicos do Flipped Learning: modelo FLIPTM e alternativas.
- A relación do Flipped Learning coa competencia dixital.
- Deseño de unidades de aprendizaxe: un modelo baseado en IMS e edCrumble.
- O LMS como centro organizador do curso: Moodle e alternativas.
- Ferramentas para a curación de contidos docentes.
- Ferramentas para a creación e distribución de contidos docentes dixitais.
Impartido en
Modalidade virtual. A través da plataforma FaiTIC.
Observacións
Acreditación da asistencia:
A superación desta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas matriculadas que superen o 80% das probas de avaliación.
Profesorado
Alberto Dafonte Gómez
Profesor do Departamento de Comunicación Audiovisual e Publicidade e coordinador do Grupo de Innovación Docente Dixitais. Máster en Educación e TIC (UOC), Doutor en Publicidade e Relacións Públicas e Licenciado no Grao en Comunicación Audiovisual (Universidade de Vigo).