Deseño de instrumentos para a avaliación da aprendizaxe baseada en proxectos
Información do curso
Deseño de instrumentos para a avaliación da aprendizaxe baseada en proxectos
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | DES_18 | ||||
Nome | Deseño de instrumentos para a avaliación da aprendizaxe baseada en proxectos |
|
|||
Modalidade | Mixta (Presencial e virtual) | ||||
Horas | 20 | ||||
Descrición | A Aprendizaxe baseada en proxectos. Da teoría á aula é unha actividade formativa é recoñecido pola Vicerreitoría de Ordenación Académica e Profesorado coma Formación Permanente do Profesorado. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
A avaliación da aprendizaxe é unha das maiores dificultades coas que se atopa o profesorado universitario durante o proceso instrucional, sobre todo no que respecta a que avaliar, como avaliar e cando avaliar. Neste curso realizaremos unha aproximación ás principais técnicas de avaliación que supere a visión desta como un acto unilateral que permite a promoción dun curso a outro e non como parte do proceso de ensino-aprendizaxe. A avaliación é unha oportunidade de aprendizaxe e debe ser coherente coas competencias que o alumnado debe demostrar.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 30/07/2018 12:00 - 04/09/2018 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 06/09/2018 - 19/10/2018 |
Destinatarios/as
Esta actividade formativa está destinada ao seguinte persoal da Universidade de Vigo:
- Profesorado: catedrático, titular, contratado doutor, axudante doutor, axudante, asociado, de substitución, visitante, lector e emérito.
- Investigador contratado: posdoutoral da Xunta de Galicia modalidades A e B, Juan de la Cierva, Ramón y Cajal, Isidro Parga Pondal, predoutoral da Xunta, predoutoral da Universidade de Vigo, FPI, FPU e axudante doutor.
Terán prioridade as persoas integrantes do GID RED-IS (Rede educativa docente-innovar en sociedade) coordinado porJosé Luis González Cespón.
Obxectivos
-
Discriminar as técnicas de avaliación adecuadas para medir conceptos, actitudes e procedementos.
-
Determinar a fiabilidade e rigorosidade da rúbrica como instrumento de avaliación.
-
Dominar a confección dunha rúbrica en función dos obxectivos didácticos.
-
Deseñar rexistros observacionais.
-
Confeccionar probas obxectivas con validez.
Calendario
Parte presencial: 6 de setembro e 19 de outubro de 09.30 a 14.00 e de 16.00 a 18.30 horas.
Parte non presencial: 8 de setembro ata o 19 de outubro.
Programa
1. Avaliar e cualificar.
2. Criterios de avaliación coherentes coas competencias.
3. Tipos e técnicas de avaliación.
4. Instrumentos de avaliación: rúbricas, rexistros e probas obxectivas.
5. Procedementos de avaliación.
Impartido en
Campus de Vigo. Facultade de Bioloxía. Aula 9.
Observacións
Acreditación da asistencia:
A asistencia a esta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas matriculadas que asistan ao 80% das sesións presenciais e obteñan unha cualificación de apto/a na parte non presencial.
Profesorado
Margarita R. Pino Juste.
José Luis González Cespón.
José Antonio Alonso Rodríguez.