Gamificación na docencia universitaria (Campus de Vigo)
Información do curso
Gamificación na docencia universitaria (Campus de Vigo)
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPGAM17VI | ||||
Nome | Gamificación na docencia universitaria (Campus de Vigo) |
|
|||
Modalidade | Mixta (Presencial e virtual) | ||||
Horas | 21 | ||||
Descrición | Esta actividade formativa ten como finalidade que o profesorado sexa quen de desenvolver experiencias de aprendizaxe que favorezan a motivación do alumnado a través do xogo, tanto dentro como fóra da clase. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
O curso Gamificación na docencia universitaria insírese dentro das actividades formativas institucionais da Universidade de Vigo para o ano 2017. Está organizado pola Área de Formación e Innovación Educativa da Vicerreitoría de Organización Académica e Profesorado.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 07/07/2017 12:00 - 31/10/2017 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 07/11/2017 - 21/11/2017 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 20 |
Destinatarios/as
Esta actividade formativa está destinada ao seguinte persoal da Universidade de Vigo:
- Profesorado: catedrático, titular, contratado doutor, axudante doutor, axudante, asociado, de substitución, visitante, lector e emérito.
- Investigador contratado: posdoutoral da Xunta de Galicia modalidades A e B, Juan de la Cierva, Ramón y Cajal, Isidro Parga Pondal, predoutoral da Xunta, predoutoral da Universidade de Vigo, FPI, FPU e axudante doutor.
Obxectivos
- Valorar os principios fundamentais da gamificación, esencialmente no seu ámbito de aplicación á aprendizaxe.
- Comprender os pasos a seguir para poñer en práctica un proxecto gamificado.
- Ser quen de aplicar os compoñentes clave da gamificación.
Calendario
Parte presencial
Calendario: 7, 14 e 21 de novembro.
Horario: de 16 a 19 horas.
Parte non presencial
Do 8 ao 13 de novembro (6 horas).
Do 15 ao 20 de novembro (6 horas).
Programa
- Sesión 1 (3 horas presenciais)
Módulo 1: Entendendo a gamificación: Introdución. Que é a gamificación? Gamificación e aprendizaxe.
Módulo 2: Elementos de xogo: MDA (Mecánicas, Dinámicas, Estética) de Hunicke, LeBlanc e Zubek. Motivación. Tipos de xogadores/as (clasificación de Bartle). - Sesión 2 (6 horas non presenciais)
- Sesión 3 (3 horas presenciais)
Módulo 3: A parte estética e o deseño do xogo: Elementos para a motivación e diversión. Fantasía, narrativa, retos, descubrimento. A parte emocional e social (o recoñecemento social).
Módulo 4: As mecánicas e as dinámicas: PBL (Points, Badges, and Leaderboards). - Sesión 4 (6 horas non presenciais).
- Sesión 5 (3 horas presenciais).
Modulo 5: O proxecto gamificado: MPFR: Motivación – Progreso – Retroalimentación – Recoñecemento.
Impartido en
Campus de Vigo. Sala IV do edificio Miralles.
Observacións
Acreditación da asistencia:
A asistencia a esta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas inscritas que asistan ao 80% do curso e superen a parte virtual.
Profesorado
José Carlos López Ardao
É doutor en Enxeñaría de Telecomunicación pola Universidade de Vigo. O seu campo de traballo nos últimos anos centrouse no ámbito de aplicación das redes sociais e da gamificación na educación. É socio cofundador da spin-off da Universidade de Vigo, SocialWire S.L. dedicada ao desenvolvemento de tecnoloxías educativas sobre contornas de redes sociais.