Mellora das habilidades comunicativas na docencia (Campus de Vigo)
Información do curso
Mellora das habilidades comunicativas na docencia (Campus de Vigo)
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPMELL17VI | ||||
Nome | Mellora das habilidades comunicativas na docencia (Campus de Vigo) |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Horas | 20 | ||||
Descrición | A comunicación é unha competencia fundamental para o persoal docente. Nesta actividade formativa afondarase nas estratexias que melloran a comunicación entre e co alumnado.
|
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
O curso Mellora das habilidades comunicativas para a docencia insírese dentro das actividades formativas institucionais da Universidade de Vigo para o ano 2017. Está organizado pola Área de Formación e Innovación Educativa da Vicerreitoría de Organización Académica e Profesorado.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 05/07/2017 12:00 - 18/09/2017 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 27/09/2017 - 25/10/2017 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 20 |
Destinatarios/as
Esta actividade formativa está destinada ao seguinte persoal da Universidade de Vigo:
- Profesorado: catedrático, titular, contratado doutor, axudante doutor, axudante, asociado, de substitución, visitante, lector e emérito.
- Investigador contratado: posdoutoral da Xunta de Galicia modalidades A e B, Juan de la Cierva, Ramón y Cajal, Isidro Parga Pondal, predoutoral da Xunta, predoutoral da Universidade de Vigo, FPI, FPU e axudante doutor.
Obxectivos
- Identificar os elementos máis relevantes da comunicación.
- Valorar como a Programación Neurolingüística (PNL) mellora os procesos comunicativos.
- Levar á práctica estratexias comunicativas a nivel técnico, metodolóxico e relacional.
Calendario
Calendario: 27 de setembro, 4, 11, 18 e 25 de outubro.
Horario: de 16 a 20 horas.
Programa
- Habilidades específicas para a formación: As bases da comunicación enriquecida para promover a aprendizaxe.
- A comunicación e os seus indicadores.
- Habilidades para a comunicación: emisión, recepción, configuración da mensaxe, escoita activa, importancia da retroalimentación e a xestión da retroalimentación.
- Escoita empatía contra escoita activa.
- Análise competencial da persoa formadora.
- Habilidades para a formación.
- A comunicación como base da integración da aprendizaxe: Programación Neurolingüística (PNL) como ferramenta de mellorar.
- Aprendizaxe contra coñecemento. Competencia metodolóxica.
- Comunicación enriquecida. Que é a PNL?
- A PNL como a ferramenta de comunicación.
- O traballo cos compoñentes da PNL: a escoita empática, os filtros, as posicións perceptivas, as ancoraxes e o modelado.
- Competencias metodolóxicas e o traballo coa comunicación enriquecida.
- Formación e aprendizaxe: A práctica da PNL como ferramenta de comunicación.
- PNL e modelado das actividades formativas para a aprendizaxe.
- Posta en marcha dunha actividade de aprendizaxe con PNL adaptada aos estilos de aprendizaxe.
- A interacción das competencias técnicas, metodolóxicas e relacionais na formación.
- A comunicación da persoa formadora:
- Crenzas e valores engadidos ao coñecemento.
- O autocontrol e a contorna da formación.
- A contorna e a xestión da formación.
- Motivación e xestión de sinerxías para a aprendizaxe: Modelado e xestión de ancoraxes.
- Motivación e contorna.
- A xestión de sinerxías e o traballo en equipo.
- Ancoraxes positivas e a súa aplicación.
- Ancoraxes negativas e a súa xestión.
- O modelado base de sinerxías de equipo.
Impartido en
Campus de Vigo. Salón de graos da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais.
Observacións
Acreditación da asistencia:
A asistencia a esta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas inscritas que asistan ao 80% do curso.
Profesorado
Yolanda San Juan
Experta en análises competenciais, Mestrado en Coaching e mediación de conflitos. Ten formación en xestión emocional, Practicionner PNL e é Experta en formación formadores/as LEAN.