O modelo flipped classroom na docencia universitaria (Campus de Pontevedra)
Información do curso
O modelo flipped classroom na docencia universitaria (Campus de Pontevedra)
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPPFLIPPOVI | ||||
Nome | O modelo flipped classroom na docencia universitaria (Campus de Pontevedra) |
|
|||
Modalidade | Mixta (Presencial e virtual) | ||||
Horas | 25 | ||||
Descrición | A actividade formativa ten como obxectivo coñecer o modelo Flipped Classroom para lograr unha aprendizaxe eficiente no século XXI, imos analizar a súa posible aplicabilidade no contexto da Educación Superior, as vantaxes do seu desenvolvemento así como os problemas ou inconvenientes. Realizaremos un percorrido por mais de 100 ferramentas e recursos dispoñibles para ser utilizados, centrándonos nalgunhas delas, que esixirán a creación de contidos didácticos por parte da persoa participante. Tamén reflexionaremos sobre a relación deste modelo con metodoloxías de tipo indutivo. |
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986812035 | ||||
· Fax | |||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
O curso O modelo Flipped Classrom na docencia universitaria insírese dentro das actividades formativas institucionais da Universidade de Vigo para o ano 2017. Está organizado pola Área de Formación e Innovación Educativa da Vicerreitoría de Organización Académica e Profesorado.
Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 30/01/2017 12:00 - 01/06/2017 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 22/06/2017 - 07/07/2017 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 10 |
---|---|
Número máximo de participantes | 20 |
Destinatarios/as
Esta actividade formativa está destinada ao seguinte Persoal Docente e Investigador da Universidade de Vigo:
- Profesorado: catedrático, titular, contratado doutor, axudante doutor, axudante, asociado, de substitución, visitante, lector e emérito.
- Persoal investigador: posdoutoral da Xunta de Galicia modalidades A e B, Juan de la Cierva, Ramón y Cajal, Isidro Parga Pondal, predoutoral da Xunta, predoutoral da Universidade de Vigo, FPI, FPU e axudante doutor.
Obxectivos
- Coñecer, analizar, aplicar e avaliar a metodoloxía inversa no ámbito da educación superior.
- Potenciar o cambio metodolóxico, poñendo a énfase máis no na aprendizaxe do alumnado que no profesorado.
- Adaptar o enfoque Flipped Classroom (FC) ao contexto específico e a natureza de cada materia de aprendizaxe implicada
- Coñecer e analizar os conceptos básicos do modelo FC a partir das distintas experiencias desenvolvidas.
- Analizar o grao de integración técnica e coherencia metodolóxica das ferramentas 2.0 no contexto do FC.
- Utilizar as ferramentas 2.0 e os recursos móbiles gratuítos como medio de optimización pedagóxica e de xestión.
Calendario
Parte virtual: do 22 ao 28 de xuño e do 3 ao 7 de xullo.
Parte presencial: 29 e 30 de xuño de 09.30 a 13.30 horas.
Programa
- Concepto, elementos e evidencia científica da eficacia do modelo flipped classroom (FC).
- Ferramentas dispoñibles para o desenvolvemento do modelo FC.
- Principios comúns ao desenvolvemento do proxecto: obxectivos, contidos e avaliación.
- Puntos fortes e febles para o desenvolvemento de proxectos FC.
- A web do proxecto Flipped Classroom_www.theflippedclassroom.es
- Experiencias sobre o desenvolvemento do modelo FC.
- Algunhas ferramentas da web 2.0 para a xeración de contidos FC.
- Apps educativas (Android e iOS) para a xeración de contidos FC.
Impartido en
Campus de Pontevedra.
Observacións
Acreditación da asistencia:
A asistencia a esta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas inscritas que asistan ao 80% do curso e que superen as actividades da parte virtual.
Profesorado
Raúl Santiago Campión
É doutor en Ciencias da Educación pola Universidade de Navarra. Actualmente é profesor da Área de Didáctica e Organización Escolar na Universidad de La Rioja. Foi director da Área de Recursos Multimedia da Fundación da devandita universidade. Participou como asesor en paroxectos nacionais e europeos sobre aplicacións das TIC na educación. É director do Mestrado en Metodoloxías e Tecnoloxías Emerxentes Aplicadas á Educación e autor de varios libros e artigos sobre innovación educativa.