Cinco razóns para non organizar un MOOC. E algunhas para facelo - CAMPUS DE VIGO
Información do curso
Cinco razóns para non organizar un MOOC. E algunhas para facelo - CAMPUS DE VIGO
Tipo | Curso de formación do PDI | ||||
Código | PFPP2014VIMOOC1 | ||||
Nome | Cinco razóns para non organizar un MOOC. E algunhas para facelo - CAMPUS DE VIGO |
|
|||
Modalidade | Presencial | ||||
Horas | 2 | ||||
Descrición | Nesta acción formativa abordarase o novo mundo dos MOOC dende o punto de vista do persoal docente e investigador da universidade. Despois de definir brevemente este concepto e de repasar o estado actual dos MOOC no mundo da educación superior, proporcionarase unha visión de como montar un MOOC de forma sostible, alcanzable, práctica e da cal o profesorado saia con satisfacción.
|
||||
Información de contacto: | |||||
· Teléfono | 986813596 | ||||
· Fax | 986818692 | ||||
· Enderezo electrónico | |||||
Compartir: |
Descrición
A conferencia insírese dentro das accións formativas institucionais da Universidade de Vigo para o ano 2014. As devanditas accións formativas están organizadas pola Área de Formación e Innovación Educativa da Vicerreitoría de Alumnado, Docencia e Calidade.
Esta actividade pretende aportar máis información sobre os uso dos MOOC en consonancia coa Convocatoria Soporte para o Desenvolvemento e Implantación de Accións de Innovación Educativa 2014 que estará centrada neles. Para máis información da convocatoria: http://vicadc.uvigo.es/vicadc_gl/innovacion/
Tamén se poñerá énfase en que tipos de MOOC son máis relevantes, a internacionalización que supoñen, a relación co ensino non universitario e a permanente; e a importancia na divulgación científica. Farase un repaso crítico, loxicamente, ás diferentes plataformas de MOOC e iniciativas públicas e privadas.
Na conferencia comentaranse aspectos clave como a sinxela produción de vídeos e outros recursos educativos abertos; e comentaranse as diferenzas cun curso virtual sobre plataformas de campus como Moodle. Acometerase así mesmo o papel do profesor como dinamizador e o papel dual do alumnado, onde actúan tamén como persoas avaliadoras.
Finalmente, despois dunha reflexión sobre o papel do profesor e das universidades no cambio case subversivo que supoñen os MOOC, levarase a cabo unha curta actividade interactiva para dar algunhas pistas positivas sobre a planificación, montaxe i avaliación dun MOOC.
Os MOOC poden supoñer, debidamente implantados, unha nova oportunidade para o profesorado, onde docencia e investigación se poden dar da man, onde a palabra innovación adquire moito sentido. Os MOOC permiten evolucionar ao profesorado cara á innovación na docencia, en forma parecida ao que xa acontece na investigación.
Páxina web do curso
http://vicadc.uvigo.es/vicadc_gl/formacion/Información sobre o calendario (datas)
Período de matrícula | 11/04/2014 12:00 - 23/04/2014 23:59 |
---|---|
Período de docencia | 24/04/2014 - 24/04/2014 |
Prazas e créditos
Número mínimo de participantes | 0 |
---|---|
Número máximo de participantes | 30 |
Destinatarios/as
O curso está destinado a todo o profesorado da Universidade de Vigo.
Obxectivos
- Resumir en que consisten os MOOC.
- Entender a funcionalidade dos MOOC no ensino superior.
- Argumentar as principais vantaxes do uso dos MOOC como innovación educativa.
- Analizar o papel do profesorado nos MOOC.
Calendario
O día 24 de abril de 12 a 13 horas.
Programa
- Todo o mundo pode organizar un MOOC. Si o conferenciante, profesor e investigador de Química Cuántica fíxoo, vós tamén podedes.
- Vinte e tres claves para montar un MOOC e gozar niso.
- Pero montar un MOOC non é o mesmo que facer un curso en Moodle?
- Dez preguntas sobre MOOC dez.
- Traede vosos smartphones, tabletas ou portátiles! Encontro presencial na rede para montar un MOOC.
- Discusión.
Impartido en
Campus de Vigo. Aula 101 da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación (aula de gravación automatizada de clases).
Observacións
ACREDITACIÓN DA ASISTENCIA:
A asistencia a esta actividade formativa será acreditada pola Universidade de Vigo a todas as persoas inscritas que asistan a toda a sesión.